Maar het geeft precies wat er gaat gebeuren in de komende periode.
Ik ga DAG zeggen tegen Simyo.
Reden?
Door een app die bleef downloaden ben ik over mijn Mb gegaan.
Aardig dat je dan van Simyo een sms gestuurd krijgt dat je over je Embeejen limiet bent.
Kan gebeuren.
Maar de irritatie die hierbij voor mij optreed is dat ik 80 Mb over de limiet ben en daar een factuur voor krijg.
Het is voor mij onbegrijpelijk dat met de huidige technieken/programma's/monitoring het bij Simyo niet mogelijk blijkt te zijn om mijn dataverkeer op dat moment te stoppen.
Ik voel me gen.... Het lijkt echt op een geval van "zo die euro pikken we weer even In"
Mijn volgende provider wordt er één die dat wel kan of anders de snelheid gaat begrenzen. Maar niet meer Simyo
Dag Simyo
Beste antwoord door Sean
Wat vervelend dat je ongemerkt buitenbundelkosten hebt gemaakt. Helaas kunnen wij het ook niet zien wanneer onze klanten MB's verbruiken door bijvoorbeeld automatische downloads.
In verband met de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp) mogen wij alleen het verbruik van onze klanten in MB's registreren. Op het moment dat jij over je bundel heen ging wisten wij dus niet of dit bewust of onbewust ging. Dit is één van de redenen dat je van ons een waarschuwingsbericht krijgt op het moment dat 80% en 100% van je internetbundel is verbruikt. Het is dan aan de klant om zijn/ of haar internet uit te zetten of om bijvoorbeeld MB's bij te kopen.
Het internet automatisch stopzetten of de snelheid begrenzen is helaas geen optie, maar omdat je per ongeluk over je bundel bent gegaan kan ik eenmalig het buitenbundelverbruik verrekenen met een extra bundel van €5,-. Laat het me weten als je hier gebruik van wilt maken, want we willen jou natuurlijk niet kwijt raken als klant.
Groetjes,
Sean