Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

Ik heb een hoge rekening door buiten bundel internet gebruik. Wat kan ik hieraan doen?


Beste,

Ik ben nu bijna een jaar lid bij Simyo en heb nul klachten ervaren. Echter wil ik nu wel degelijk aan de bel trekken. Afgelopen nacht heb ik een rekening van ruim 100 euro opgebouwd. Dit omdat ik buiten mijn internet bundel ben gegaan. Dit was allemaal mijn eigen schuld, ik was vergeten wifi aan te zetten voordat ik een film op zette, dus jullie staan volledig in jullie recht om mij 100 euro extra te factureren.

Echter heb ik een abonnement van 16 euro per maand, en nu ervaar ik dus dat Simyo van mening is dat het mogelijk moet zijn dat men in een uur tijd nog eens een extra rekening van 100 euro moet kunnen opbouwen. Op het internet lees ik dat dit vaker gebeurd bij Simyo, met klachten vanuit 2014, dus nu heb ik wel een aantal vragen.

1. Hebben jullie een coulantie regeling? De extra gemaakte kosten zou ik graag kwijt willen schelden door Simyo. In mijn historie is ook duidelijk te zien dat ik nooit zo ver buiten mijn bundel ga, dus duidelijk het geval van een domme fout. Mijn fout natuurlijk, maar als ik vergeet in te checken bij NS en het gebeurd verder nooit, heb ik de mogelijkheid tot kwijtschelding.

2. Wat doet Simyo eraan om te voorkomen dat ik volgende maand niet weer per ongeluk buiten mijn bundel ga? Ik ga natuurlijk zelf beter opletten, maar gezien het feit dat dit veel vaker gebeurd bij andere mensen ben ik wel benieuwd of Simyo plannen heeft om dit beter te stroomlijnen. Bijvoorbeeld een handmatige confirmatie die bevestigd moet worden in de Simyo app om te bevestigen dat je 1100%(ruwe schatting) meer gaat betalen per MB.

met vriendelijke groet,

Jos
icon

Beste antwoord door Samantha 8 mei 2017, 12:06

Hoi JoskeJos,



Welkom op het Simyo forum :)



Ik kan het me heel goed voorstellen dat je hiervan geschrokken bent. Je simkaart is op dit moment geblokkeerd wegens hoogverbruik. We blokkeren je simkaart om deze reden op het moment dat je meer dan € 100,00 binnen 24 uur of meer dan € 250,00 binnen een week buiten je bundel hebt verbruikt. Dit doen we om een nog hogere factuur te voorkomen.



Gelukkig weet je zelf al hoe dit is gekomen. Ik raad je daarom aan om in de toekomst extra goed op te letten of je telefoon echt is verbonden met wifi. Daarnaast hebben we een blog waarin we veel tips geven hoe je internetverbruik buiten je bundel kunt voorkomen. Daarnaast is het in veel telefoons ook mogelijk om een datalimiet in te stellen.



Internetten buiten je bundel kost € 0,15 per MB. De kosten kunnen hierdoor al snel hoog oplopen. Hier maken we ook geen geheim van, dit staat op meerdere plaatsen op onze website vermeld. We sturen je ook altijd een sms'je op het moment dat je je internetbundel voor 80% en 100% hebt verbruikt. Hierin worden deze tarieven ook genoemd. Na het ontvangen van deze sms'jes kun je meerdere dingen doen. Je kunt doorgaan met internetten tegen het tarief van € 0,15 per MB, je kunt voor € 5,00 extra 500 MB erbij kopen op Mijn Simyo of je kunt de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' uitzetten op Mijn Simyo. Dit laatste doe je onder het tabblad Instellingen > Netwerkinstellingen. Als deze optie uit staat, kan je simkaart geen internetverbinding met het netwerk meer maken. Welke keuze jij de volgende keer maakt, ligt helemaal bij jou.



We willen je graag eenmalig tegemoet komen in deze kosten. Hierover heb ik je een mail gestuurd. Heb je deze mail ontvangen?



Als je hier nog vragen over hebt, hoor ik dat graag.



Groetjes,

Samantha



@Ray, heel erg bedankt voor je hulp 🙂
Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 7
1. Ja die heeft Simyo. Staan ze ook wel om bekend 😊

2. Je bent als klant zelf verantwoordelijk. Simyo geeft wel tips om het te voorkomen. Één daarvan is het gebruikt van een data managers, sommige telefoons hebben een ingebouwde maar ze zijn ook te downloaden, zoals Onavo Count. Deze laatste kan ook een plafond in stellen.
Simyo heeft tevens de wettelijke verplichte 80 en 100% berichten en een tarieven pagina waar alle, ook buiten de bundel, tarieven vermeld staan.
Badge +7
Hoi JoskeJos,

Welkom op het Simyo forum :)

Ik kan het me heel goed voorstellen dat je hiervan geschrokken bent. Je simkaart is op dit moment geblokkeerd wegens hoogverbruik. We blokkeren je simkaart om deze reden op het moment dat je meer dan € 100,00 binnen 24 uur of meer dan € 250,00 binnen een week buiten je bundel hebt verbruikt. Dit doen we om een nog hogere factuur te voorkomen.

Gelukkig weet je zelf al hoe dit is gekomen. Ik raad je daarom aan om in de toekomst extra goed op te letten of je telefoon echt is verbonden met wifi. Daarnaast hebben we een blog waarin we veel tips geven hoe je internetverbruik buiten je bundel kunt voorkomen. Daarnaast is het in veel telefoons ook mogelijk om een datalimiet in te stellen.

Internetten buiten je bundel kost € 0,15 per MB. De kosten kunnen hierdoor al snel hoog oplopen. Hier maken we ook geen geheim van, dit staat op meerdere plaatsen op onze website vermeld. We sturen je ook altijd een sms'je op het moment dat je je internetbundel voor 80% en 100% hebt verbruikt. Hierin worden deze tarieven ook genoemd. Na het ontvangen van deze sms'jes kun je meerdere dingen doen. Je kunt doorgaan met internetten tegen het tarief van € 0,15 per MB, je kunt voor € 5,00 extra 500 MB erbij kopen op Mijn Simyo of je kunt de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' uitzetten op Mijn Simyo. Dit laatste doe je onder het tabblad Instellingen > Netwerkinstellingen. Als deze optie uit staat, kan je simkaart geen internetverbinding met het netwerk meer maken. Welke keuze jij de volgende keer maakt, ligt helemaal bij jou.

We willen je graag eenmalig tegemoet komen in deze kosten. Hierover heb ik je een mail gestuurd. Heb je deze mail ontvangen?

Als je hier nog vragen over hebt, hoor ik dat graag.

Groetjes,
Samantha

@Ray, heel erg bedankt voor je hulp 🙂
Beste Samantha,

Ik heb je email ontvangen en ben tevreden met de oplossing. Hiervoor dank.

Met vriendelijke groet,

Jos
Badge +7
Hoi JoskeJos,

Wat fijn om te horen dat je hier tevreden mee bent! Graag gedaan :)

Groetjes,
Samantha
Ik heb n factuur van bijna €400 gekregen! Terwijl ik n abbonnement van €16 heb??Ik heb volgens jullie smsjes ontvangen maar helaas zie ik die schijnbaar niet op tijd. in m'n berichtenapp.Ook al door eerdere hoge rekeningen deze maand bundels bijgekocht.Aangezien ik dacht dat smsje over de bestaande bundel ging en ik zelf niet anders intwrnet had gebeuikt,heb ik dit met m'n stomme kop niet meer op de site gecontroleerd...5000mb voor normaal gebruik zou toch voldoende moeten zijn,dacht ik! Naar verschillende mails,telefoontjes is jullie enige tegemoetkoming n betalingsregeling in 4 termijnen. Maar waarom de rekening zo hoog laten worden zonder blokkade van m'n simkaart!,zoals hierboven beschreven?Ergens gaat er bij mijn telefoon steeds iiets mis. Om welke gebruik t gaat willen jullie niet zeggen ivm privacy beleid??? waarom niet nog n waarschuwingsmail of n stop van internet als je rekening zo hoog wordt?als ik n product in n winkel koop(in dit geval 5000mb) en dit is op,dan zou je t product gewoonweg niet meer mogen/kunnen gebruiken tenzij je zelf weer n nieuw product bijkoopt(lijkt mij t meest eerlijke voor alle partijen) Nu lijkt wel dat jullie zo goedkoop kunnen blijven,door dit soort hoge kosten buiten bundel! Helaas had ik vorig jaar al ns n regeling gehad((door verkeerde instelling van m'n nieuwe telefoon) vandaar dat jullie nu niets meer voor me kunnen/willen doen. Ik vind t toch écht wel enorm ziur,dat ik nu n bedrag moet betalen,waar ik normaal 2 jaar mee zou kinnen doen Overigens heb ik hele aardige mensen aan de telefoon gehad,maar ik kreeg toch steeds "we kunnen niets voor u doen,dit is eigen verantwoording".Ik blijf t zeggen...als je denkt genoeg te hebben en niets anders dan anders diet,ga je naar mij idee niet steeds controleren op de site! Ook ligt er naar mijn mening n bepaald verantwoording bij U! Ik zie mij zrlf nu toch genoodzaakt om naar n provider te gaan die wel n soort plafond instelt.
ps Met dit bedrag had ik mss leuk bij kunnen leggen voor n nieuwe gsm(heb nu nl ook nog ns n oude iphone 5)
Hoelang duurt t normaliter,wanneer je n reactie krijgt op bovenstaand bericht? en waar en wanneer zie ik die reactie dan?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi 987654321,

Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt! Jij hebt hier een eigen topic over gemaakt, zullen we daar verder praten hierover? Anders duurt het inderdaad wat langer voordat er gereageerd wordt, omdat de berichten opstapelen terwijl het over hetzelfde onderwerp gaat.

Hier vind jij je topic terug 🙂

Groetjes,
Jihane
Hallo,

Ben al aantal jaren bij simyo. Ze gaven vroeger mooie prijzen i.c.m met sim only. Letterlijk nooit rare fratsen met ze gehad totdat ik januarie 2017 bericht kreeg dat mijn simkaart geblokkeerd was vanwege kosten buiten bundel oplopend tot €128. In dit lieve smsje stond n Ideal link met mogelijkheid sim kaart te deblokkeren als ik €100 aanbetaal.direct gedaan, eveneens mbs aangeschaft want dat was probleem, hoe iemand uit niets na jaren stabiel gebruik rekening van hier tot Tokio blijft een vraag, natuurlijk details van factuur zover kan opgevraagd en wonderbaarlijk is data kosten opgebouwd vanaf momenten dat ik juist thuis op wifi zat, verklaring: je hebt slimme WiFi aanstaan. Kosten : kleine tien euro per 4 minuten. Maar vanwege privacy redenen kunnen ze niet zeggen wat ik dan heb gedaan in die tijd, gezien sommige tijden ik anders slaaplopend heb moet lopen internetten max data gebruik...
Helaas blijkt x artikel 35 Wet bescherming persoonsgegevens gehouden bent om deze gegevens te verstrekken. Ik verwijs daarbij naar de uitspraak van de Hoge Raad van 29 juni 2007 (LJN: AZ4663), geen bekend iets te zijn

En nu komt mooie datum van afschrijving, mijn aanbetaalde €100 wat nodig was simkaart te deblokkeren zou verrekend worden met rekening (IK BEN JOOIT GEDEBLOKKEERD WAARDOOR MIJN EXTRA AANGESCHAFTE INTERNET FOOI IA GEWEEST VOOR MEDEWRKERS DAAR EN ANDERHALVE WEEK IK GEEN BEREIK HEB GEHAD).

en nu wordt ie grappig schrijven €238 af rond gebruikelijke factuur datum.
Ik krijg sms met rekening 138, had toen 100 aanbetaald dus lijkt me resterend €38?

Op de comma na is letterlijk de rekening €100 volgens hun hoger dan aangegeven bij blokkade, hun antwoord: ja er kan nog data gebruikt zijn tussen tijd van sms verstuurd door ons en ontvangen door u.
Precies €100 ja? Toevallig
BTW ik had al € 100 betaald waar is die?
...even nakijken, 20 min in wacht krijg je antwoord: die hebben we terug gestort.
Nou heb alles nagepluist op rekening, niks maar mevrouw zal t neerleggen bij financiële afdelingen en me terug bellen.
Nooit telefoon gehad wel ineens € 100 honderd spontaan gestort op rekening na 2 dagen.

Was er vanuit gegaan dat dit eenmalig iets wellicht was, maar helaas is dus na jaren geen problemen, zelfs echt gepromoot voor ze want was altijd heel blij ook 5 maanden daarna enkel heb moeten bijleggen, ben overgestapt & heb op alle gebieden er meer voor terug

Helaas, maar met drive, eerlijkheid en eerlijke kosten waarmee ze eerder bekend waren, zo corrupt en vaag is de organisatie nu.

Erg jammer, maar lijkt niet beter te worden, en was ook echt niet weggegaan als er niet na 6 mond enkel verslechtering ipv verbetering is gebleken

Gr. L
Hallo,

Ik heb een rekening van 65 euro gekregen in juli omdat ik 400mb over mijn data heenging. Hier kreeg ik een melding dat er om 9.01uur 40 euro is afgeschreven (5x 8.75) terwijl om 9.09 uur. Dus 8 minute later werden de mb's gewoon van mijn bundel afgehaald. Ik koop altijd netjes optijd data bij als ik het niet denk te redden. De kosten waren op 31 juli terwijl de app gewoon aangaf dat ik data heb. Vind dit wel erg jammer. Koop altijd netjes mb's bij en kijk elke dag op de app naar mijn data en opeens zoon hoge rekening.

Mvg joey
Reputatie 7
Badge +10
Hi Joey,

Oh, jee! Dat is even schrikken. Ik zie dat je al geholpen bent via Twitter, dus dat is fijn 🙂 Ik heb net ook op je bericht gereageerd in het andere topic.

Laat je 't weten als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane

Beste,

Ik ben nu bijna een jaar lid bij Simyo en heb nul klachten ervaren. Echter wil ik nu wel degelijk aan de bel trekken. Afgelopen nacht heb ik een rekening van ruim 100 euro opgebouwd. Dit omdat ik buiten mijn internet bundel ben gegaan. Dit was allemaal mijn eigen schuld, ik was vergeten wifi aan te zetten voordat ik een film op zette, dus jullie staan volledig in jullie recht om mij 100 euro extra te factureren.

Echter heb ik een abonnement van 16 euro per maand, en nu ervaar ik dus dat Simyo van mening is dat het mogelijk moet zijn dat men in een uur tijd nog eens een extra rekening van 100 euro moet kunnen opbouwen. Op het internet lees ik dat dit vaker gebeurd bij Simyo, met klachten vanuit 2014, dus nu heb ik wel een aantal vragen.

1. Hebben jullie een coulantie regeling? De extra gemaakte kosten zou ik graag kwijt willen schelden door Simyo. In mijn historie is ook duidelijk te zien dat ik nooit zo ver buiten mijn bundel ga, dus duidelijk het geval van een domme fout. Mijn fout natuurlijk, maar als ik vergeet in te checken bij NS en het gebeurd verder nooit, heb ik de mogelijkheid tot kwijtschelding.

2. Wat doet Simyo eraan om te voorkomen dat ik volgende maand niet weer per ongeluk buiten mijn bundel ga? Ik ga natuurlijk zelf beter opletten, maar gezien het feit dat dit veel vaker gebeurd bij andere mensen ben ik wel benieuwd of Simyo plannen heeft om dit beter te stroomlijnen. Bijvoorbeeld een handmatige confirmatie die bevestigd moet worden in de Simyo app om te bevestigen dat je 1100%(ruwe schatting) meer gaat betalen per MB.

met vriendelijke groet,

Jos

 

 

Beste Jos,

 

Dit klopt dit heb een overvebruikt van;

  • Mijn bundels€ 22,-
  • Kosten buiten mijn bundels€ 540,10
  • Totaal te betalen€ 562,10

540 EUR! binnen 1 week ! 

Reputatie 7
Badge +9

Beste Jos,

 

Dit klopt dit heb een overvebruikt van;

  • Mijn bundels€ 22,-
  • Kosten buiten mijn bundels€ 540,10
  • Totaal te betalen€ 562,10

540 EUR! binnen 1 week ! 

Ik zie dat je hier ook hetzelfde hebt geplaatst. Moderatoren lezen alles reacties, dus één keer plaatsen is genoeg.

Groentjuh schreef:

 

Ik zie dat je hier ook hetzelfde hebt geplaatst. Moderatoren lezen alles reacties, dus één keer plaatsen is genoeg.

Een kleine aanvulling. Een aantal mensen zijn Forum Expert (behulpzame klant) zoals Groentjuh en ik. Moderators zijn medewerkers van de klantenservice. Deze reageren waarschijnlijk morgen, misschien vandaag.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi Teleurstelling,

 

Ik heb je een reactie gegeven in een ander topic.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer