Ik ben de zoveelste klant (heb het forum bekeken), die wat mij betreft gewoon wordt beetgenomen. Mijn zoon was vanmidag op de schaatsbaan.Krijgt om 1430 een appje met je bent buiten je bundel en heeft daarna in 5 min 80 euro verbrast en na een half uur rnog een keer. Telkens pakketjes van 60mb. Waren volwassenen bij die kunnen bevestigen dat ie aan hetschaatsen was. Een snap en een site voor verlichting hebben opeens 800mb verbruikt. Gek toch dat je normaal met 4gb een maand doet en zodra je buiten je bundel in NL bent binnen een tijdbestek van een kwartier (zonder youtube of andere fims) 180 (179,88) euro lichter bent?? Stop gewoon met deze bullshit en haal dit uit je business model en zet inet gewoon uit als kids of wie ook er buiten komt, zoals KPN en tele2 ook doen. Dit is gewoon echt niet ok Het kan zonder youtube niet en hij zat ook niet op spotify. Tenslotte hij heeft tegoed gecontroleerd en dat was 600mb op de site. Hoe dan?? als het zo erg achterloopt dan heb je je proces niet op orde. Ik voel me hier door echt beetgenomen en verwacht echt een normale tegemoedkoming.
Beste antwoord door Groentjuh
Bekijk originele reactie