.

Beantwoord

Waarom heb ik geen internet meer na een verblijf in het buitenland?

  • 21 December 2015
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Hoi,

Ik heb het problem nu al een week. Toen ik de grens overstaak naar belgie had ik geen internet meer niet via roaming en zelfs wifi verbindingen kon ook niet maken ook al had het geen beveiliging. In Italie ook zelfde probleem. en nu al dagen terug in nederland zelfs hier heb ik geen internet. Telefoon al ontelbare keren uit en aan gezet. Batterij en simkaart opnieuw geplaatst, handmatig netwerk geselecteerd, bovenstaande stappen gevolg, simkaart in een andere toestel geplaatst maar niks werkt!! Ik kan alleen verbinding maken met wifi die ik thuis heb maar als ik me huis verlaat moet eerst de nodige mensen eerst op de hoogte brengen dat ik ergens heen moet dus niet kan appen of bellen pas als ik weer thuis ben. En dit is nogal vervelend en frustrerend gezien ik 28 weken zwanger ben dus voor mij om te kunnen communiceren waar ik ook ben is wel extra belangrijk op dit moment! Zou het heel erg waarderen als jullie dit gaan uitzoeken waar de probleem ligt en het oplossen. Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,Gginaa
icon

Beste antwoord door Sean 22 December 2015, 14:37

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Gginaa,

Ik heb even een nieuw topic voor je aangemaakt, zodat het forum overzichtelijk blijft.

Wat vervelend dat je al een week problemen hebt met internet. Ik heb de internetinstellingen voor je gereset. Kan jij even je telefoon 10 minuten uitschakelen en daarna kijken of het weer werkt? Ik hoor graag van je of het probleem is opgelost!

Groetjes,
Sean
Hoi Sean,

ik heb me telefoon uitgezet en en na 10'12 minuten weer aan...even wachten en eindelijk hij deed het!!!! Super blij ik heb het bijna opgegeven! Heel erg bedankt voor je hulp!

Groetjes Gginaa
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gginaa,

Wat goed om te zien en wat fijn dat je dit nog even hebt laten weten aan ons 🙂 Voor de Kerst weer helemaal online! Graag gedaan natuurlijk namens Sean. Als je ons in de toekomst nog nodig hebt, stel je vragen dan gerust.

Groetjes,
Angela

Reageer