.

Beantwoord

Simyo in Marokko

  • 6 July 2014
  • 4 reacties
  • 1133 Bekeken

Ik heb een Simyo abonnement. Kan ik deze zonder extra kosten ook gebruiken in Marokko.
Dus sms-en en internet voor hetzelfde tarief wat ik in Nederland betaal?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 6 July 2014, 23:24

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Nee, de bundels die u heeft gelden enkel voor bellen/smsen en internetten binnen Nederland. In het buitenland betaal je alles buiten deze bundels om.

Marokko ligt in zone 3 (Zone verdeling). De betekent dat:
bellen € 2,54 per minuut kost. (Hieronder valt bellen naar Nederland en naar landen in zone 1, 2 en 3 en uw voicemail*)
gebeld worden ook € 2,54 per minuut kost.
het versturen van een SMS versturen €0,51 kost.
het ontvangen van een SMS gratis is.
Internetten kost € 5,00 per MB.

* Een voicemailbericht ontvangen is gratis. De kosten voor het afluisteren van voicemail staat vermeld in de eerste tabel.

Alle buitenlandse tarieven vindt u op deze pagina. Vergeet niet voor dat u op reis gaat om te controleren of de opties "Bellen in en naar het buitenland" en "Internet op uw mobiel - Buitenland" op mijn Simyo naar uw wens zijn ingesteld. Het gebruik van draadloze netwerken in Marokko gaat buiten Simyo om. Hiervoor kan en zal Simyo geen kosten in rekening brengen en deze draadloze netwerken kunnen ook gebruikt worden als de optie "Internet op uw mobiel - Buitenland" uit staat.

Heb ik hiermee uw vraag beantwoord?
Reputatie 2
Badge +6
Hoi imsaya,

Welkom op het forum :)

Groentjuh heeft je vraag perfect beantwoord, ik heb daar niets aan toe te voegen. Is het voor jou ook duidelijk?

@Groentjuh, Bedankt voor je mooie en complete antwoord 🙂
ok. helemaal duidelijk. Ik denk dat ik in mijn vakantie maar even een simkaart in marokko koop. Stuk voordeliger. Bedankt voor de reactie. 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi imsaya,

Dat is geen verkeerd idee 🙂 Zo kun je een heleboel centen besparen! Mocht je nog vragen hebben, weet je waar je terecht kan. De Simyo moderators wensen je alvast een hele fijne vakantie!

Reageer