.

Beantwoord

Naar schotland en Appen via simyo! is dit duur?

  • 23 March 2016
  • 6 reacties
  • 254 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 29 reacties
We gaan naar schotland en dacht aan internet aan te zetten op mijn mobiel
Dit om te appen ! Zou dit duur zijn? 10 apjes per dag ongeveer ! Of beter wifi spotplaatsen op te zoeken
icon

Beste antwoord door Scotsman 23 March 2016, 19:48

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Leuk dat jullie hier naar toe komen. Ik heb geen idee hoe duur een appje is, maar het kan nooit echt veel zijn. Vergeet niet om internet op je mobiel in het buitenland ook aan te zetten op Mijn Simyo. Maar hoe dan ook: welkom in bonnie Scotland! Waar gaan jullie heen?
Badge
We gaan een rondreisje maken van een week !
Reputatie 6
Badge +10
Hoi jwbed,

Zo te zien heb je de perfecte man voor dit antwoord gevonden 😉! Whatsapp verbruikt enkele kb's per bericht, vaak zo klein dat we het niet eens in rekening brengen. Dat is dus wel gunstig! Wat je niet moet vergeten is dat jouw telefoon ook andere dataprocessen heeft, behalve Whatsapp. Als deze ineens een aantal MB's gaat verbruiken, loopt het dus wel wat sneller op. Hou je verbruik daarom goed in de gaten met een datameter 🙂.

Fijne vakantie jwbed!

Groetjes, Tiury
Badge +2
Vergeet niet als je internet aanzet in buitenland de rest op je mobiel automatisch op de achtergrond mee doet en ook MB verb ruikt
@Gewoonrobert.
Volgens mij kun je verschil maken door bij instellingen bij gegegevensgebruik achtergrondgegevens te beperken. Een kwestie van aanvinken.

Tevens zou de app Opera Max mogelijk goede diensten kunnen vervullen.
https://forum.simyo.nl/gewoon-slim-92/extra-app-om-data-verbruik-monitoren-grendelen-33113/index1.html#post128500

---------
Ik heb je site bekeken - leuke site hoor. 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gewoonrobert & Friesian,

Bedankt voor jullie tips 😃 Het klopt inderdaad dat er meer op je telefoon aan de gang is terwijl jij misschien alleen Whatsapp gebruikt. Gelukkig heeft Tiury dit ook uitgelegd in zijn bericht zodat niemand voor onverwacht hoge kosten komen te staan.

Groetjes,
Angela

Reageer