.

Beantwoord

Kan ik mijn bundels in het buitenland gebruiken?

  • 27 May 2016
  • 5 reacties
  • 131 Bekeken

Hallo, als ik 2 maand in het buitenland ben, heb ik dus niets aan een bundel. Wat raadt u dan aan te doen? Niet bellen en internetten misschien? Groet, Fred
icon

Beste antwoord door Sean 28 May 2016, 15:05

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi FredvanDijk,

Welkom op het Simyo forum.

Twee maanden naar het buitenland klinkt goed 🆒

Momenteel verrekenen we verbruik in het buitenland inderdaad nog niet met je bundels, maar dit betekent niet dat je geen gebruik kunt maken van je aansluiting. Binnen de EU zijn de roamingtarieven sinds 30 april 2016 namelijk verlaagd, waardoor het een stuk goedkoper is geworden om binnen Europa te bellen, sms'en en internetten. Het hangt er dus heel erg vanaf waar je deze twee maanden naar toe gaat.

Op onze tarievenpagina vindt je alle tarieven per land. Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Sean
Dan betaal ik dus voor een ongebruikte bundel en daar bovenop de koste. Wordt dan Italiaans simkaartje. Groet Fred
Reputatie 7
Badge +10
Hoi FredvanDijk,

Dat zie je inderdaad goed. Op het moment dat je een Italiaanse simkaart gebruikt, betaal je alsnog je bundels van je Simyo Simkaart, tenzij je deze bundel uitzet. Bekijk de tarieven goed van de Italiaanse provider die je gaat gebruiken. Vanwege de verlaging van onze tarieven, kan het zijn dat je tijdelijk voordelige uit bent om onze simkaart te gebruiken.

Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, laat je het dan weten? ^AG
Hallo, als ik 2 maand in het buitenland ben, heb ik dus niets aan een bundel. Wat raadt u dan aan te doen? Niet bellen en internetten misschien? Groet, Fred
Ik heb mijn internetbundel stopgezet. Ga weer met Wind internetten en als ik terugkom zet ik de bundel wel weer aan.
Groet Fred
Reputatie 5
Badge +8
Hoi FredvanDijk,

Dat lijkt me een prima oplossing!

Veel plezier in Italië, mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Sean

Reageer