Een deel van die mail:
Nu ook mobiel internet in het buitenland
We blijven natuurlijk fan van wifi in het buitenland. Maar omdat wel héél erg veel mensen het aan ons vroegen, hebben we nu ook mobiel internet in het buitenland. Meer informatie vind je hier.
Door op HIER te klikken kwam ik op dat deel van de site waarop ik mijn reeds lopende abb. kon aanpassen.
Omdat ik op het punt stond naar het buitenland te vertrekken was dit voor mij een prettige mail, zeker omdat een ieder weet dat het gebruik van internet in het buitenland je op behoorlijk hoge kosten kan brengen.
Direct besloot ik een pakket aan te schaffen van 1000mb.
Nergens viel voor mij te lezen/waar te nemen dat wanneer ik daadwerkelijk in het buitenland gebruik zou maken van de internetmogelijkheden er afwijkende betalingsregelingen zouden worden toegepast.
Tot mijn stomme verbazing zag ik na enige dagen gebruik dat het gebruik NIET in mindering was gebracht van de de door mij aangeschafte 1000mb, doch dat voor het gebruik buitenlandse APARTE tarieven werden berekend en dus HOGE tarieven.
Ik zal en kan dus geen gebruik meer maken van de mogelijkheid tot internet in het buitenland.
Ik voel mij op deze wijze behoorlijk BEDONDERD door Simyo en ik verwacht tenminste dat de kosten van de aanschaf 1000 mb zijnde 10,00 op mijn rekening worden teruggestort.
Ik vermeld dit op dit forum teneinde andere abb.houders te behoeden voor deze wijze van handelen.
Robert.
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactie