Skip to main content

.

Vraag

Internet in Duitsland?

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

30 reacties

• Beginner
  • 5 reacties
  • 13 september 2024

Had ik ook al in gedachten om over te stappen 

maar wat ik het vreemdste vind waarom het ene kaartje van simyo standaard op het kpn netwerk ingesteld staat en je ook niet kunt kiezen naar simyo en diegene die in beeld simyo hebben staan geen internet automatisch krijgt in het buitenland 

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Aspirant
  • 12 reacties
  • 14 september 2024

Dat is inderdaad vreemd. Misschien dat als je op KPN staat dat dan het internet in het buitenland wel werkt.

• Beginner
  • 5 reacties
  • 14 september 2024
Herman Valkhof schreef:

Dat is inderdaad vreemd. Misschien dat als je op KPN staat dat dan het internet in het buitenland wel werkt.

Dat werkt inderdaad zodra je op kpn staat werkt het zonder problemen heb nu meerdere gebruikers gesproken en iedereen die simyo in beeld heeft staat als provider moet handmatig schakelen en diegene waar kpn als provider staat daar schakeld hij zonder problemen

dus de fout ligt hoe dan ook bij @simyo ben benieuwd hoe dit kan en opgelost gaat worden 

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 23 reacties
  • 15 september 2024

Ik ben nu weer in belgie en weer dezelde problemen met Simyo. Het begint nu echt irritant te worden.

Het probleem wordt door Simyo ook niet serieus geworden....

• Beginner
  • 5 reacties
  • 15 september 2024

Nee na meerdere keren gebeld te hebben kreeg ik als antwoord dat het aan mijn telefoon ligt mmmmm heb hier 2x nieuw en meerdere oude toestellen liggen zowel Android als iOS dus allemaal kapot aldus simyo

Reageer