Ik dacht dat alle instellingen bij Simyo goed stonden ingesteld om in het buitenland te internetten.
Afgaande op eerdere telefoons en uitspraken op dit mooie forum.
Nornaal heb ik 200 mb bundel internet voor Nederland. Omdat ik naar het buitenland ga heb ik de Nederlandse bundel stop gezet
(er is mij gezegd, dat ik zonder internetbundel in het buitenland kon internetten (oké hoger tarief)).
Tot mijn verbazing zag ik bij mijn instellingen, dat mijn internet mobiel stond uitgeschakel zo ook internet buitenland.
Omdat het weekend is en er geen telefonisch advies mogelijk was en ik morgen al vertrek, heb ik voor de zekerheid de 200 mb internetbundel opnieuw geactiveerd en ik zie, dat na de activatie mobiel internet NL en buitenland weer zijn geactiveerd.
Maar ik vind het te gek, dat ik nu 3 maanden achter elkaar exta moet betalen voor een bundel die ik NIET kan gebruiken.
Maar ook omdat mij is gezegd, dat deze bundel niet nodig was om toch in het buitenland te kunnen internetten.
Graag had ik dan ook gezien, dat u het bedrag van deze bundel stoneert en antwoord geeft op dit probleem.
Met vriendelijke groet,
Somme
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactie