.

Beantwoord

Hoe kan ik alleen wifi gebruiken in het buitenland?

  • 12 April 2016
  • 6 reacties
  • 558 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Graag zou ik komend weekend in het buitenland (Schotland) op internet willen, maar dan enkel via Wifi en absoluut niet roaming. Hoe dien ik dit in te stellen bij netwerkinstellingen? Hopelijk lukt het nog om hier vóór vrijdag 14-04 op te reageren, aangezien ik 15-04 al vertrek... Alvast bedankt.

groet,
Vincent
icon

Beste antwoord door Scotsman 12 April 2016, 21:47

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
De beste oplossing is even naar Mijn Simyo gaan en "Internet op je mobiel - buitenland" UIT zetten.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Vinnie,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat goed dat je er alles aan wilt doen om jezelf tegen hoge kosten te beschermen 🙂

Zoals je ziet heb ik het bericht van Scotsman gemarkeerd als antwoord. Dit is namelijk precies wat je moet doen voordat je op weg gaat. Via Instellingen > Netwerkinstellingen, zie je de optie 'internet in het buitenland' staan. Deze kun je uitzetten of uit laten staan. Je kunt dan geen connectie maken met het buitenlandse netwerk. Mocht je wel willen bellen, dan kun je dit apart van het internet aanzetten.

Laat je het weten als je nog vragen hebt? Heel veel plezier in Scotland!

@Scotsman, bedankt voor je hulp :)

Groetjes,
Angela
Badge
Dank jullie wel. Ik weet voldoende een ik ga proberen te genieten van het Schotse weer
Reputatie 7
Badge +9
Momenteel zo'n 12 graden in Edinburgh en wisselend bewolkt. In de zon is het lekker buiten!
Badge
🆒
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Vinnie,

Wat leuk dat je naar Schotland gaat.

Zoals je ziet is er een kenner op het forum actief!

Alvast heel plezier! En de groeten aan Scotsman mocht je hem tegenkomen :P

Groetjes,
Sean

Reageer