.

Beantwoord

Heeft Simyo internet buitenland bundels?


Reputatie 2
Badge
  • Startend Simyaan
  • 20 reacties
Ik heb begrepen dat je bij sommige providers een internetbundel kunt kopen voor € 2,50 per dag voor 50MB.
Kan zoiets bij Simyo ook?
icon

Beste antwoord door Scotsman 24 June 2014, 16:44

Bekijk originele reactie

17 reacties

Reputatie 2
Badge
Voor als je in het buitenland bent
Reputatie 7
Badge +9
Het is een vraag die heel vaak gesteld wordt, maar helaas heeft Simyo geen bundels voor bellen of internetten in het buitenland.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Elma,

Voor het antwoord op je vraag: zie Scotsmans reactie ;)
Wat er wél mogelijk wordt in de toekomst; een bundel afsluiten bij een buitenlandse provider :p
Hier vind je meer info daarover. En dan onderaan de pagina.
Reputatie 7
Wat er wél mogelijk wordt in de toekomst; een bundel afsluiten bij een buitenlandse provider :p
Hier vind je meer info daarover. En dan onderaan de pagina.


Hé, dat is een nieuwe ontwikkeling voor mij. Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen. Hou het in de gaten.
Reputatie 5
Badge +11
Ik ben er ook heel benieuwd naar 😉
Badge +3
Ik ben er ook erg benieuwd naar! (via een lokale provider internetten) Juist met de zomervakantie voor de deur! Ik moet wel zeggen dat het allemaal erg lang duurt voor er meer informatie bekend is.....vanaf 1 juli.....dat is volgende week al! Hoop dat er snel meer duidelijkheid komt hoe we dit moeten gaan doen!
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Fressa,

Dat is inderdaad erg spannend. Het is nog steeds niet helemaal duidelijk hoe het precies in zijn werk gaat. Ik wacht net zo hard in spanning af als jij 😉
Dus als ik het goed begrijp kan ik geen KPN maandbundel aanschaffen voor 10 euro voor 200 Mb. Ondanks dat Simyo gebruik maakt van KPN netwerk......
(waar jullie wel naar verwijzen op de site: Door middel van het kopen van een eenmalig tegoed van een provider in het land waar je bent (excl. Nederland). Dit kan met je eigen telefoonnummer én zonder een contract af te sluiten bij die provider en dit geldt alleen voor Internet in de EU. Bellen en sms’en in het buitenland blijf je dan dus doen via Simyo. Hoe deze optie werkt kun je op deze site vinden zodra er providers bekend zijn die dit aanbieden.
Lees meer op kpn.com/eu
)

Groetjes
Juliet
Badge +3
Hoi Fressa,

Dat is inderdaad erg spannend. Het is nog steeds niet helemaal duidelijk hoe het precies in zijn werk gaat. Ik wacht net zo hard in spanning af als jij ;)


Hoi Dries,

Gelukkig is het bijna 1 juli!
Reputatie 5
Badge +11
Dus als ik het goed begrijp kan ik geen KPN maandbundel aanschaffen voor 10 euro voor 200 Mb. Ondanks dat Simyo gebruik maakt van KPN netwerk......


Hoi Juul77, inderdaad. Dat we gebruik maken van het netwerk van KPN betekent niet dat we gebruik maken van het aanbod van KPN.
In het geval van Local Break Out verwijzen wel door naar de site van KPN omdat dit via de netwerkprovider loopt.

Gelukkig is het bijna 1 juli!

Helaas lijkt het er op dat er nog geen provider in Europa is die het meteen al aanbiedt...
Badge +3
Dus als ik het goed begrijp kan ik geen KPN maandbundel aanschaffen voor 10 euro voor 200 Mb. Ondanks dat Simyo gebruik maakt van KPN netwerk......


Hoi Juul77, inderdaad. Dat we gebruik maken van het netwerk van KPN betekent niet dat we gebruik maken van het aanbod van KPN.
In het geval van Local Break Out verwijzen wel door naar de site van KPN omdat dit via de netwerkprovider loopt.

Gelukkig is het bijna 1 juli!

Helaas lijkt het er op dat er nog geen provider in Europa is die het meteen al aanbiedt...


Dat is toch raar?
Reputatie 5
Badge +11
Dat is toch raar?

Ja.
Ik heb het idee dat dat komt omdat het vanaf 1 juli (vanuit de EU) verplicht is om gebruik te kunnen maken van Local Break Out, maar niet verplicht is om aan te bieden.
Badge +3
Jammer....vond het juist een positieve ontwikkeling....weer een rare nieuwe wet....
Reputatie 5
Badge +11
Het komt vanzelf, keep up the good hope 😉
Mag ik mijn stem even toevoegen aan de lijst van mensen die graag de mogelijkheid willen hebben om een bundel te kopen voor internet gebruik in het buitenland? Ik ben in het algemeen erg tevreden met mijn overstap naar Simyo maar het ontbreken van de mogelijkheid om op een economisch verantwoorde manier te kunnen internetten in het buitenland is dé reden waarom ik overweeg toch weer naar een andere aanbieder te gaan aan het einde van mijn contract. 
Badge +3
Mag ik mijn stem even toevoegen aan de lijst van mensen die graag de mogelijkheid willen hebben om een bundel te kopen voor internet gebruik in het buitenland? Ik ben in het algemeen erg tevreden met mijn overstap naar Simyo maar het ontbreken van de mogelijkheid om op een economisch verantwoorde manier te kunnen internetten in het buitenland is dé reden waarom ik overweeg toch weer naar een andere aanbieder te gaan aan het einde van mijn contract. 


kan ik me wel bij aanlsuiten....
Reputatie 5
Badge +11
Hoi 0b5, welkom op het Simyo forum.

Ik ben blij dat je je stem laat horen. We vinden het altijd belangrijk om te weten wat onze klanten vinden van onze dienstverlening en aanbod. Ik begrijp ook heel goed de vraag naar een buitenland bundel. Het is zonder bundel nu eenmaal niet goedkoop internetten,
Gelukkig zijn onlangs wel de tarieven voor internetten in de EU flink omlaag gegaan.
We zouden het natuurlijk jammer vinden dat het ontbreken van zo'n bundel je doet besluiten ons te verlaten :(
Wat we niet moeten vergeten is dat we op veler verzoek (pas) sinds een jaar internet in het buitenland aanbieden. En dat dat is omdat we een low budget provider zijn die zicht richt op Nederland.
Ik zeg niet dat een bundel voor internetten in het buitenland er nooit komt, maar nu is er helaas nog geen sprake van.

Reageer