.

Beantwoord

Heeft Simyo een vakantiebundel

  • 3 January 2014
  • 6 reacties
  • 1715 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,

Ik ga in februari met wintersport naar Frankrijk, nu vroeg ik mij af is het mogelijk om bijvoorbeeld 1 GB aan dataverkeer te kopen voor dat land? 

Ik meen zelf ooit eens gezien te hebben dat providers zoiets aanbieden speciaal dus voor als je met vakantie gaat en je ook daar graag bereikbaar wil zijn. Heeft Simyo dus ook zoiets?

Alvast bedankt voor de moeite van het lezen van mijn bericht en voor een eventueel antwoord :)
icon

Beste antwoord door Scotsman 3 January 2014, 14:21

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Helaas biedt Simyo dit niet aan. Maar dat neemt niet weg dat je gewoon kunt internetten in Frankrijk als je een abonnement hebt (NIET met prepaid), kijk voor de tarieven hier. En vergeet bellen en internet op je mobiel in het buitenland niet aan te zetten op Mijn Simyo!
Badge +6
Hallo,

Ik ga in februari met wintersport naar Frankrijk, nu vroeg ik mij af is het mogelijk om bijvoorbeeld 1 GB aan dataverkeer te kopen voor dat land? 

Ik meen zelf ooit eens gezien te hebben dat providers zoiets aanbieden speciaal dus voor als je met vakantie gaat en je ook daar graag bereikbaar wil zijn. Heeft Simyo dus ook zoiets?

Alvast bedankt voor de moeite van het lezen van mijn bericht en voor een eventueel antwoord :)


Hoi WG-,

Welkom op het forum!
Zoals Scotsman aangeeft heeft Simyo geen speciale vakantiebundels. Mocht je geen hoge kosten willen maken dan raad ik je als dit mogelijk is gebruik te maken van WIFI.

@ Scotsman bedankt voor je antwoord.
Badge
Simyo heeft zich op alle fronten bewezen een goede provider te zijn.
Nu zelfs 4G volr een betaalbaar bedrag.
Het laatste verzoek zou voor mij een vakantie internetbundel zijn.
Al eerder is er gezegd hier eens naar te kijken., maar helaas is dit (nog) niet van de grond gekomen.

Gaat Simyo zijn trouwe abonnees nog blijer maken?
Reputatie 2
Badge +6
Simyo heeft zich op alle fronten bewezen een goede provider te zijn.
Nu zelfs 4G volr een betaalbaar bedrag.
Het laatste verzoek zou voor mij een vakantie internetbundel zijn.
Al eerder is er gezegd hier eens naar te kijken., maar helaas is dit (nog) niet van de grond gekomen.

Gaat Simyo zijn trouwe abonnees nog blijer maken?


Hoi Ron1961,

Wij vinden het erg leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent 🙂 We proberen onze klanten natuurlijk zo goed mogelijk van dienst te zijn en horen graag ideeën van onze klanten, zoals de bel- en internetbundels voor in het buitenland. Uiteraard zijn we op de hoogte dat een aantal klanten hier graag gebruik van zouden willen maken. Het is alleen nog niet bekend of dit ook doorgevoerd gaat worden. Hoe het er nu naar uit ziet zal dat dus niet veranderd worden 😞 Wellicht in de toekomst, maar dat is vooralsnog onduidelijk...
Al een paar jaar volg ik het forum over de vakantiebundel in de hoop dat het er nu echt een keer van komt.  MAAR HELAAS....!!
Kan iemend mij antwoord geven wat de reden is dat Simyo geen vakantiebundel aanbiedt?. Elk jaar, tegen de vakantieperiode, sta ik op het punt om van provider te veranderen om maar gebruik te kunnen maken van zo'n bundel.

Ok, de tarieven zijn flink gezakt. Maar toch ...stel dat ik  200MB in mijn vakantie zou gebruiken dan kost me dat  € 50... Als KPN mijn provider  zou zijn betaal ik voor dezelfde hoeveelheid MB 10 euro.. :(

Maar ik begrijp dat ik  nog anderhalf jaar moet wachten,.. (toch??):(

Op zich ben ik een tevreden klant hoor:o  , met een sim only abonnenment die ik maandelijks kan aanpassen en zeker niet te duur is.

groet Joke
Reputatie 6
Badge +10
Hoi jokeb,

Wat jammer dat je zo'n tijd aan het wachten bent op die buitenland bundels. Ik wou dat ik meer of beter nieuws voor je heb, maar helaas is hier nog geen sprake van. Zelf had ik hoge verwachting bij LBO, hiermee kun je in het buitenland een buitenlandse internetbundel aanschaffen.

Helaas zijn providers hier nog voorzichtig mee en hebben er vooralsnog geen providers aangemeld voor deze dienst. Dat betekent niet dat het project ten einde is, maar wel dat het iets langer duurt voordat alles goed op gang is.

Sorry dat ik je voor nu niet blij kan maken met extra informatie 😞

Reageer