.

Beantwoord

EU bel en data tarieven vanaf 01-06-2017 ook bij Simyo?

  • 26 April 2017
  • 2 reacties
  • 119 Bekeken

Wettelijk is vastgesteld dat de EU tarieven niet hoger zijn dan de tarieven in Nederland. Wanneer gaat Simyo de tarieven aanpassen en /of uit de bundel halen die je ook in Nederland gebruikt? Bij KPN start op 1 juni a.s. met de aanpassing.. Simyo gebruikt het netwerk van KPN. Gaan we mee hierin?
icon

Beste antwoord door PaulH 26 April 2017, 15:06

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Snoepie,

ja ook Simyo gaat hierin mee want het is een wet. Daar kan je niet tegen ingaan.
zie https://forum.simyo.nl/buitenland-88/internet-buitenland-kosten-zit-precies-33521 voor meer info en de volledige uitleg.
Dus vanaf 1 juni zijn er zoals u zegt geen bonustarieven meer in de EU ten opzichte van Nederland.

Groet Paul.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Snoepie,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je deze vraag bij ons komt stellen! Ik kan me goed voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent straks. Zoals je ziet heb ik het antwoord van PaulH gemarkeerd 🙂 Deze informatie klopt namelijk helemaal.

In dit topic, leggen we je nogmaals uit hoe alles werkt vanaf 1 juni en wat er voor jou gaat veranderen. Zo ben je volledig geïnformeerd en helemaal klaar voor tripjes naar het buitenland (na 1 juni dan ;)) Heb je hier nog vragen over?

@PaulH, super! Bedankt voor je antwoord.

Groetjes,
Angela

Reageer