.

Beantwoord

Bellen met Simyo klanten vanuit het buitenland. Hoe werkt dat?

  • 28 June 2017
  • 5 reacties
  • 125 Bekeken

Kan ik van uit het buitenland onder dezelfde voorwaarden bellen met andere Simyo klanten in Nederland?
In Nederland is dit namelijk gratis.
icon

Beste antwoord door Angela 2 July 2017, 12:04

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede vraag!

Dit is namelijk een optie die, voor zover ik weet, niet meer wordt aangeboden op nieuwe contracten.

Hoe het systeem hier op ingesteld staat weet ik echt niet, een moderator moet hierover uitsluitsel geven.

Ik ben ook benieuwd!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ollie46,

Welkom op het Simyo Forum!

Sorry voor de late reactie. Vanwege drukte reageren wij helaas later dan je van ons gewend bent 😞 Ik snap dat je graag wilt weten of je deze optie kunt gebruiken binnen de EU.

Ik zie dat jij een Sim Only aansluiting hebt. Dat betekent dat je geen gebruik kunt maken van 'Onderling Bellen'. Dit kan alleen met een Prepaid simkaart. Heb je nog een andere aansluiting met een Prepaid simkaart? Dan kun je sinds 15 juni deze bundel ook gebruiken binnen zone 1. In deze bundel zitten 100 belminuten. Als je vanuit het buitenland belt naar een Simyo nummer, zullen de minuten van deze extra bundel afgaan en betaal je verder geen kosten voor gebruik van roaming.

Heb je zo antwoord op je vraag?

@Franswon, is het voor jou ook duidelijker? :)

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
Helemaal duidelijk Angela.
Bedankt voor het antwoord
Badge +7
Hoi Ollie46,

Graag gedaan namens Angela 😃 Als je nog andere vragen hebt, zien we je graag weer terug op het forum.

@Franswon, fijn dat het voor jou ook duidelijk is 🙂 Altijd handig om te weten toch?

Groetjes,
Samantha

Reageer