.

Beantwoord

Waarom kan ik niet internetten?

  • 27 January 2016
  • 8 reacties
  • 151 Bekeken

Badge
Heb een maandbundel van 300mb geactiveerd via mij simyo op mijn pre pad Samsung note4
Als ik nu wifi uitschakel en mobiele gegevens inschakel kan ik geen internetverbinding krijgen
wat doe ik fout?
Gr. Jvdb
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 27 January 2016, 22:47

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo jvdb4,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat je internet niet werkt.
Heb je je mobiel al een keer aan en uit gezet?
Werkte toen het internet wel weer.
Mobiele gegevens staat aan in je toestel, zoals je zelf aangeeft.
Staat internet ook in Mijn Simyo aan?

Graag je reactie?
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Jvdb4,

Niet heel fijn als je geen gebruik van internet kan maken. Maikel.twinnie heeft al wat tip gegeven. Ik heb je simkaart gereset. Dit houdt in de je simkaart even van het netwerk wordt gehaald. Zou je je telefoon voor tien minuten uit willen zetten? Dan kan de reset doorgevoerd worden.

Laat je ons weten of het probleem is verholpen? :$

Groetjes, Angelica
Badge
Hoi

De oplossing was inderdaad even de accu en simkaart verwijderen en even later gewoon terugplaatsen
Alles ok. Nu bedankt
Groeten jvdb
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jvdb4,

Dat is goed om te lezen! Graag gedaan namens Angelica 🙂 Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden. Voor nu wens ik je een fijn weekend!

Groetjes,
Angela
Ik heb ook net mijn bundel aangepast, maar kan ook niet internetten. De accu eruit halen kan ik niet want heb de samsung galaxy S6, wat moet ik nu doen?

Groet, Ilse.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Ilsek1, welkom op het Simyo forum 🙂.

De accu loshalen in een Samsung S6 gaat inderdaad een lastige opgave worden. Gelukkig is dat in jouw geval niet nodig! Ik zie dat op Mijn Simyo de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' uit staat. Deze zet je aan via Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Netwerkinstellingen.

Na het aanzetten van deze optie hoef je de telefoon alleen even opnieuw op te starten, zodat de Samsung S6 zichzelf instelt voor internet.

Laat je me weten of het is gelukt?

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,

Oeps, foutje! Maar hij doet het, bedankt.

Groetjes.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Ilsek1,

Namens Tiury: graag gedaan :$

Groetjes, Angelica

Reageer