.

Beantwoord

Voicemailbox bestaat niet. Hoe komt dat?


Op mijn oude telefoon werkte voicemail.
Sinds ik een andere telefoon heb (simkaart overgezet, en oude telefoonnummer) krijg ik bij 1233 te horen: 'voicemailbox bestaat niet'. Als ik voicemail probeer in te stellen met 12331 dan wordt beloofd dat het binnen enkele minuten actief is, maar dat gebeurt niet. Hoe kan ik voicemail activeren?
icon

Beste antwoord door Tiury 19 June 2015, 12:35

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Deman, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat vreemd dat je sinds een nieuwe telefoon hebt geen voicemail box meer lijkt te hebben. Om dit te verhelpen heb ik zojuist een nieuwe voicemail box op je aansluiting gezet. Zou je eens willen bellen naar 12339 en vervolgens naar 12331?

Als het goed is werkt je voicemail weer. Mocht dit niet zo zijn, ontvang ik graag het model van je telefoon, zodat ik kan kijken of hier nog bepaalde instellingen in moeten staan om toch voicemail in kunnen stellen op je telefoon.

Laat je het weten?

Groetjes, Tiury
Ik heb het zelfde probleem. .....wat is daar aan te doen?
heb alles wat er staat ook al geprobeerd
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Lammyp, welkom op ons forum!

Net als Tiury bij Deman heeft gedaan, heb ik nu bij jou de voicemail box handmatig aan je aansluiting toegevoegd.
Wil jij ook bellen naar 12339 en vervolgens naar 12331 om deze weer in te stellen?

En wil je laten weten of dit geholpen heeft?
Perfect hij doet het happy
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Lammyp,

Wat goed om te horen dat dit de oplossing is 🙂. Mocht er nog iets zijn, weet je het Simyo forum te vinden.

Groetjes, Tiury
Hi Tiury,

Ik heb hetzelfde probleem.

Kun je me helpen?

Alvast bedankt,
JW
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jwvk,

Geen Tiury, wel een Angela 😉 Natuurlijk kunnen wij je helpen. Ik heb jouw voicemail box handmatig op jouw aansluiting toegevoegd. Zou je eens willen bellen naar 12339 en vervolgens naar 12331? Hierna zou het moeten werken. Houd je mij op de hoogte?

Groetjes,
Angela
Hoi Angela,

Volgens mij heb ik hetzelfde probleem, ik krijg mijn voicemail niet aan.
Kun je me hierbij helpen?

Mvg,
Rick
Reputatie 7
Badge +10
Hoi RickZ,

Welkom op het Simyo Forum.

Zoals je ziet heb ik jouw forumnaam aangepast. Het is niet helemaal de bedoeling om Simyo in jouw forumnaam te vernoemen (Ook al voelen wij ons wel vereerd ;)) Mocht je liever een andere naam willen dan degene die ik nu voor je heb gemaakt, laat het dan weten.

Natuurlijk heb ik meer gedaan dan alleen jouw naam aanpassen. Ik heb jouw voicemail namelijk ook aangezet! Deze stond niet aan in ons systeem. Als het goed is kun je hem nu zelf aanzetten en gebruiken. Houd je mij op de hoogte?

Groetjes,
Angela
Beste moderator,
Ik heb hetzelfde probleem als voorgaande klanten: 'voicemailbox bestaat niet' na bellen met 12331.

Kunt u die van mij activeren?
Alvast bedankt,
Groet, Arjan
Reputatie 7
Badge +10
Hoi APHV,

Welkom op het Simyo Forum.

Natuurlijk kunnen we je hiermee helpen 🙂

Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met een collega van de telefonische klantenservice. Zij hebben ervoor gezorgd dat de voicemail inbox handmatig is toegevoegd op jouw aansluiting. Kun je ons laten weten of je deze nu ook kunt gebruiken?

Groetjes,
Angela
Hoi APHV,

Welkom op het Simyo Forum.

Natuurlijk kunnen we je hiermee helpen 🙂

Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met een collega van de telefonische klantenservice. Zij hebben ervoor gezorgd dat de voicemail inbox handmatig is toegevoegd op jouw aansluiting. Kun je ons laten weten of je deze nu ook kunt gebruiken?

Groetjes,
Angela


Klopt, inmiddels werkt de voicemail zoals verder in dit topic beschreven. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi APHV,

Super! Goed om te zien dat alles gelukt is en netjes werkt zoals het hoort. Mocht je onze hulp nog eens nodig hebben, dan zien we je graag terug op het forum :)

Groetjes,
Angela

Reageer