.

Beantwoord

Twee keer afsluiten in 1 week zonder reden. Hoe komt dat?

  • 4 August 2015
  • 7 reacties
  • 188 Bekeken

Alle rekeningen altijd betaald, maar wordt nu binnen 1 week voor de tweede keer afgesloten!! Hoe is dit nou in hemelsnaam mogelijk?:(
icon

Beste antwoord door Tiury 5 August 2015, 15:41

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Bernard1000,

Wat vervelend dat het lijkt alsof je twee keer in één week bent afgesloten. Hoe dit mogelijk is, dat durf ik niet te zeggen, maar volgens mijn gegevens kwam dit niet omdat je een openstaande factuur had. Er is zo te zien iets technisch niet helemaal gegaan zoals we van het systeem verwachten.

Mijn collega Mohammed heeft je vanmorgen te woord gestaan via de telefoon en die heeft je simkaart opnieuw aangemeld bij het netwerk. Wil je ons laten weten of je hierdoor weer kunt bellen?

Groetjes, Tiury
Net terug uit Frankrijk en heb het dus zonder telefoon moeten doen. Het werkt helaas nog steeds niet!!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Bernard1000,

Fijn dat je weer terug bent. Jammer dat je nog geen gebruik kon maken van je aansluiting.

Zolas Tiury het aangaf zou je sinds 5 augustus weer gebruik kunnen maken van je mobiel. Ik heb voor de zekerheid zojuist opnieuw een reset uitgevoerd. Je mag je telefoon herstarten en handmatig het netwerk van KPN selecteren.

Geef je even aan of de reset geholpen heeft?
Nog steeds dezelfde boodschap: Niet aangemeld bij netwerk.
Bij netwerken zoeken komt alleen vodafone NL, T-Mobile en Tele2 NL tevoorschijn
Reputatie 7
Badge +10
Dat is niet de bedoeling Bernard. Sorry voor het ongemak wat je hieraan hebt. Ik ga dit verder uitzoeken voor je en mijn best doen om het zo snel mogelijk op te lossen. Uiteraard houd ik je hiervan op de hoogte.

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Sommige oplossingen gaan sneller dan verwacht Bernard 🙂 Jouw telefoonnummer stond niet juist aangemeld op het netwerk. Dit heb ik doorgezet naar de juiste afdeling voor je. Zij hebben het zo snel mogelijk voor je aangepast. Als jij jouw telefoon uit- en aanzet, moet alles weer werken zoals vanouds. Zou je mij willen laten weten of dit klopt?

Groetjes,
Angela

Reageer