.

Beantwoord

Tel. afgesloten wegens admin.. redenen

  • 14 April 2013
  • 37 reacties
  • 1962 Bekeken

Beste Simyo,

Wat is de reden dat ik ben afgesloten?
Indien ik wil bellen wordt er aangegeven dat dit wegens administratieve redenen is.
Graag wordt ik weer zo snel mogelijk aangesloten

Alvast bedankt.

Gr. Archana
icon

Beste antwoord door Manisha 16 April 2013, 16:43

Bekijk originele reactie

37 reacties

Badge +8
hallo simyo, 

vandaag ben ik lid geworden van simyo en is mijn vorige nummer overgezet maar nu is hij om administratieve redenen afgesloten, ik heb er nog niet mee gebeld, wat moet ik doen? 


Hoi Maarten88,

Welkom op het forum 🙂 Ik zie dat je inmiddels hebt kunnen bellen.
Klopt het dat je vergeten was om de simkaart te activeren?

Groetjes, Charlene
hallo simyo, 

vandaag ben ik lid geworden van simyo en is mijn vorige nummer overgezet maar nu is hij om administratieve redenen afgesloten, ik heb er nog niet mee gebeld, wat moet ik doen? 
Reputatie 5
Badge +11
Hallo,

Ik heb vandaag mijn Abbonement bundel gekregen.

Ik heb alle stappen gevolgd om hem te activeren, maar zodra ik probeer te bellen staat er dat mijn abbonement buiten gebruik is gezet om administratieve redenen. Ik heb nog niks van mijn bundel opgemaakt. Hoe kan dit? Ook als ik op Whatsapp probeer in te loggen door mijn nummer in te voeren, en dan krijg je meestal zo een bericht van 6 cijfers, maar ook die krijg ik niet.

Gr Yari


Hoi Yari, welkom op het Simyo forum.

Het bleek dat je last had van deze vertraging. Die is inmiddels verholpen en inmiddels werkt je aansluiting naar behoren :)


RicoK; dank voor de ondersteuning!
Reputatie 7
Het wil vaak een uitkomst bieden door je telefoon na een juiste activatie even uit en weer aan te zetten om zo de nieuwe simkaart goed op het netwerk aangemeld te krijgen.
Hallo,

Ik heb vandaag mijn Abbonement bundel gekregen.

Ik heb alle stappen gevolgd om hem te activeren, maar zodra ik probeer te bellen staat er dat mijn abbonement buiten gebruik is gezet om administratieve redenen. Ik heb nog niks van mijn bundel opgemaakt. Hoe kan dit? Ook als ik op Whatsapp probeer in te loggen door mijn nummer in te voeren, en dan krijg je meestal zo een bericht van 6 cijfers, maar ook die krijg ik niet.

Gr Yari
Badge +8
Ik heb mail gehad dat ik voor 26ste moet betalen via ideal heb de 23ste betaald maar ben op die dag ook afgesloten met ideal betalning staat geld er gelijk op dus hoop dat jullie me snel weer aansluiten want voor de 26ste is niet 23ste ook afsluiten

Hoi carlaroselaar,

Heb je je toestel al eens uit en weer aangezet? Ik zie dat je op dit moment niet geblokkeerd bent. Wel heel vervelend dat je dan tijdens de kerst niet kon bellen.:(
Als je via iDeal betaalt, staat het er inderdaad meteen op. Dan zou je dus ook niet geblokkeerd moeten worden.

groetjes, Charlene
Ik heb mail gehad dat ik voor 26ste moet betalen via ideal heb de 23ste betaald maar ben op die dag ook afgesloten met ideal betalning staat geld er gelijk op dus hoop dat jullie me snel weer aansluiten want voor de 26ste is niet 23ste ook afsluiten
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor het meedenken allemaal. Hier hebben andere klanten zeker wat aan.

@T.Vierhoven en Tampie. Goed om te weten dat het is opgelost en ook bedankt dat jullie het hier nog even aangeven.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
En fijn dat je het nog even komt melden. De aanhouder wint dus.  ;)
Reputatie 7
Badge +9
Gelukkig dat het opgelost is!
Mobiel doet het. Ze hebben hem een reset gegeven.
Reputatie 7
Badge +9
Dag Natasja,
Daar was ik al bang voor.
Gewoon om de zoveel tijd blijven proberen. Uit- en aanzetten. 
De andere optie is: werkeloos afwachten tot maandag. Ik zou kiezen voor het eerste.;)

Vervelend is het wel. Kan ik me voorstellen.
Hallo de Leon,

Ik heb dat inderdaad ook al geprobeerd om de simkaart in een ander simlockvrije telefoon te doen.
Helaas werkt dit ook niet.
Ligt dus niet aan de mobiel van mijn tante.
Reputatie 7
Badge +9

Ik heb de telefoon ook alweer helemaal uit gezet, helpt ook niet.


Ha Natasja
Heb je de mogelijkheid om deSIMcard even in een ander toestel (je eigen) te stoppen?
Even uitsluiten dat het aan je tantes toestel zou kunnen liggen. 
En dan heb je gelijk de SIM er ook een keer uit gehaald. 

Voor de rest toch om de zoveel tijd blijven proberen. 
Reputatie 3
Badge +9
Beste Natasja,
Ik denk dat ze maandag een netwerk reset moeten doen. Wat ik je wel zou willen adviseren is om vanmiddag, vanavond en het weekend toch je telefoon af en toe uit en weer aan te zetten. KPN heeft een storing gehad waar meerdere last van hadden en waarbij het toestel nu wel werkt.

Dit is geen garantie, maar baad het niet schaad het niet in dit geval. En sorry maar dan moet je toch tot maandag wachten.
Helaas,

Mijn tante kan nog steeds niet bellen en gebeld worden.
Ze krijgt nog steeds de melding uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.
Ik heb de telefoon ook alweer helemaal uit gezet, helpt ook niet.
Wat moet er nu gebeuren, zodat het wel gaat werken?

Met Vriendelijke Groet,
Natasja schuring, namens mijn tante
Reputatie 7
Badge +9
Fijn dat je weer kunt bellen en bereikbaar bent!
Even een update.

De storing is gelukkig weer opgelost
Reputatie 7
Badge +9

graag hulp zodat mijn tante wel kan bellen en gebeld worden.

l


Het blijkt dat meerdere mensen hier opeens mee te maken hebben. Er schijnt gisteren een storing geweest te zijn bij KPN, die dit -mogelijk- mede veroorzaakt heeft. Mogelijk is daardoor de boel ook vertraagd.
Heel vervelend voor iedereen. Is te begrijpen. Lastig is, als zoiets zich voordoet rond vrije dag(en).

Helaas wachten dus.

Misschien is er morgen een moderator hier aanwezig (maar ja, zij willen net als iedereen ook graag een lang weekend :D). Ik weet niet of het handig is om uw tel. nummer openbaar op dit forum te vermelden.
Reputatie 3
Badge +9
Beste Natasja,

Wat je zou kunnen proberen is je telefoon even helemaal uit voor 10 minuten en dan weer aanzetten. Meestal werkt dit.
Is het nog niet verholpen dan zal je vrijdag even contact moeten zoeken met de helpdesk voor een netwerk reset.
Het nummer vanaf mobiel is 1200 (gratis)
En vanaf vastelijn 0800-0232300 (gratis)
Of Twitter @simyoNL
Mijn tante is overgegaan van hi-prepaid naar sim-only van simyo. Om die reden heb ik op 8 mei jl. de simkaart geactiveerd.Het activeren is goed verlopen.

Mijn tante is echter niet in staat te bellen. Ze krijgt de melding : uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.

graag hulp zodat mijn tante wel kan bellen en gebeld worden.

Met Vriendelijke Groet,
Natasja schuring (namens mijn tante)

Telnr 06*

Graag correspondentie via mailadres: *
Nee, ik weet ook wel dat forum leden elkaar niet kunnen helpen :eek:.

Maar elke provider heeft wel een CE (of webcare), dus mag ik aannemen dat dit vrijdag door deze mensen gelezen wordt (als het nog niet eerder wordt opgelost 🆒.
Het heeft trouwens ook geen haast, maar een Stormon zou wel handig zijn.
Reputatie 7
Badge +9
Halo Tampie,

De helpdesk is pas vrijdag weer bereikbaar, wij als helpende forumleden kunnen niet bij de systemen, dus nog even geduld.
Ik heb precies hetzelfde probleem.

Na het automatisch opwaarderen kreeg ik ook deze melding. Daarna heb ik voor de zekerheid nog mijn tegoed met 10 euro verhoogd, maar na 8 uur nog steeds dezelfde melding.

Volgens mij is dit een storing in het syteem, maar jammer dat ik dit nergens kan vinden op de website.
Is er iemand van Simyo die mij een SLA (KPN) kan geven ?
Reputatie 7
Badge +9
@ Scotsman, helemaal met je eens!

Reageer