.

Beantwoord

Tel. afgesloten wegens admin.. redenen

  • 14 April 2013
  • 37 reacties
  • 1962 Bekeken

Beste Simyo,

Wat is de reden dat ik ben afgesloten?
Indien ik wil bellen wordt er aangegeven dat dit wegens administratieve redenen is.
Graag wordt ik weer zo snel mogelijk aangesloten

Alvast bedankt.

Gr. Archana
icon

Beste antwoord door Manisha 16 April 2013, 16:43

Bekijk originele reactie

37 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dag Natasja,
Daar was ik al bang voor.
Gewoon om de zoveel tijd blijven proberen. Uit- en aanzetten. 
De andere optie is: werkeloos afwachten tot maandag. Ik zou kiezen voor het eerste.;)

Vervelend is het wel. Kan ik me voorstellen.
Mobiel doet het. Ze hebben hem een reset gegeven.
Reputatie 7
Badge +9
Gelukkig dat het opgelost is!
Reputatie 7
Badge +9
En fijn dat je het nog even komt melden. De aanhouder wint dus.  ;)
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor het meedenken allemaal. Hier hebben andere klanten zeker wat aan.

@T.Vierhoven en Tampie. Goed om te weten dat het is opgelost en ook bedankt dat jullie het hier nog even aangeven.

Groetjes,

Alex
Ik heb mail gehad dat ik voor 26ste moet betalen via ideal heb de 23ste betaald maar ben op die dag ook afgesloten met ideal betalning staat geld er gelijk op dus hoop dat jullie me snel weer aansluiten want voor de 26ste is niet 23ste ook afsluiten
Badge +8
Ik heb mail gehad dat ik voor 26ste moet betalen via ideal heb de 23ste betaald maar ben op die dag ook afgesloten met ideal betalning staat geld er gelijk op dus hoop dat jullie me snel weer aansluiten want voor de 26ste is niet 23ste ook afsluiten

Hoi carlaroselaar,

Heb je je toestel al eens uit en weer aangezet? Ik zie dat je op dit moment niet geblokkeerd bent. Wel heel vervelend dat je dan tijdens de kerst niet kon bellen.:(
Als je via iDeal betaalt, staat het er inderdaad meteen op. Dan zou je dus ook niet geblokkeerd moeten worden.

groetjes, Charlene
Hallo,

Ik heb vandaag mijn Abbonement bundel gekregen.

Ik heb alle stappen gevolgd om hem te activeren, maar zodra ik probeer te bellen staat er dat mijn abbonement buiten gebruik is gezet om administratieve redenen. Ik heb nog niks van mijn bundel opgemaakt. Hoe kan dit? Ook als ik op Whatsapp probeer in te loggen door mijn nummer in te voeren, en dan krijg je meestal zo een bericht van 6 cijfers, maar ook die krijg ik niet.

Gr Yari
Reputatie 7
Het wil vaak een uitkomst bieden door je telefoon na een juiste activatie even uit en weer aan te zetten om zo de nieuwe simkaart goed op het netwerk aangemeld te krijgen.
Reputatie 5
Badge +11
Hallo,

Ik heb vandaag mijn Abbonement bundel gekregen.

Ik heb alle stappen gevolgd om hem te activeren, maar zodra ik probeer te bellen staat er dat mijn abbonement buiten gebruik is gezet om administratieve redenen. Ik heb nog niks van mijn bundel opgemaakt. Hoe kan dit? Ook als ik op Whatsapp probeer in te loggen door mijn nummer in te voeren, en dan krijg je meestal zo een bericht van 6 cijfers, maar ook die krijg ik niet.

Gr Yari


Hoi Yari, welkom op het Simyo forum.

Het bleek dat je last had van deze vertraging. Die is inmiddels verholpen en inmiddels werkt je aansluiting naar behoren :)


RicoK; dank voor de ondersteuning!
hallo simyo, 

vandaag ben ik lid geworden van simyo en is mijn vorige nummer overgezet maar nu is hij om administratieve redenen afgesloten, ik heb er nog niet mee gebeld, wat moet ik doen? 
Badge +8
hallo simyo, 

vandaag ben ik lid geworden van simyo en is mijn vorige nummer overgezet maar nu is hij om administratieve redenen afgesloten, ik heb er nog niet mee gebeld, wat moet ik doen? 


Hoi Maarten88,

Welkom op het forum 🙂 Ik zie dat je inmiddels hebt kunnen bellen.
Klopt het dat je vergeten was om de simkaart te activeren?

Groetjes, Charlene

Reageer