.

Beantwoord

Tel. afgesloten wegens admin.. redenen

  • 14 April 2013
  • 37 reacties
  • 1962 Bekeken


Toon eerste bericht

37 reacties

Reputatie 7
Badge +9
als je geen medewerker ben van Simyo heeft heel deze forum geen ene zin ! 

We begrijpen nu dat je niet weet wat de functie van dit forum is. Het is een aanvulling op de klantenservice, geen vervanging ervan. Een plek waar Simyo klanten mekaar proberen te helpen vooral op momenten dat er niemand van Simyo aanwezig is. Soms lukt dat, soms niet. Als je deze service van andere Simyo klanten niet op prijs stelt, dan is het tijd om te verkassen.
Reputatie 7
Badge +9
Dat is jouw inschatting, fijne avond verder.
als je geen medewerker ben van Simyo heeft heel deze forum geen ene zin ! 
Reputatie 7
Badge +9
Zo wat ? lekkere service he !


Ik ben geen medewerker van Simyo, ik probeer alleen de forumleden te helpen, sarcastische opmerkingen richting mij hebben dus geen zin.
Zo wat  ? lekkere service he !
Reputatie 7
Badge +9
Hallo raymondschimmer,

Je hebt je vraag al gesteld in een ander topic, graag slechts op 1 plaats je vraag/reactie plaatsen.
Nu heb ik al een paar keer gebeld dat me sim kaart niet doet !  Nu wordt mij verwezen naar een winkel te gaan en dat  te controleren.

Nou ik heb hem in een andere toestel gestopt en doet ie het ook niet ! Ik zit nu al 3 dagen zonder telefoon.

Wegens administratieve reden is mijn kaart geblokkeerd krijg ik te horen !  Het probleem ligt bij jullie en vraag hierbij onkosten vergoeding.



Ik hoop dat u z.s.m. het gaat oplossen !
Reputatie 2
Badge +4
Ik heb het zelfde probleem. Ik heb nog genoeg mb en belminuten/sms over voor deze maand en ben nog nooit over mijn bundel heen gekomen. Toch is mijn nummer niet bereikbaar. 'Dit nummer is niet bereikbaar u wordt doorgeschakeld'. Ik kan niet bellen/sms'en of gebeld worden. Mijn 3G doet het nog wel. Weet iemand een mogelijke oorzaak waarom mijn nummer niet meer bereikbaar is ?

Hoi Maura,

Welkom op het Simyo forum!
Volgens ons systeem heb je inmiddels telefonisch contact gehad met de Klantenservice hierover. Zij hebben de simkaart een reset gegeven op het netwerk. Graag vernemen we of je inmiddels weer gebruik kunt maken van de simkaart?

Groetjes,

Manisha
Reputatie 2
Badge +4
Beste Simyo,

Wat is de reden dat ik ben afgesloten?
Indien ik wil bellen wordt er aangegeven dat dit wegens administratieve redenen is.
Graag wordt ik weer zo snel mogelijk aangesloten

Alvast bedankt.

Gr. Archana


Hoi Archana89,

Welkom op het Simyo forum!
We hebben inmiddels in dit topic gereageerd op je vraag. Om het forum overzichtelijk te houden wil ik je vragen om in de toekomst je vraag slechts in een topic te stellen.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Manisha
Ik heb het zelfde probleem. Ik heb nog genoeg mb en belminuten/sms over voor deze maand en ben nog nooit over mijn bundel heen gekomen. Toch is mijn nummer niet bereikbaar. 'Dit nummer is niet bereikbaar u wordt doorgeschakeld'. Ik kan niet bellen/sms'en of gebeld worden. Mijn 3G doet het nog wel. Weet iemand een mogelijke oorzaak waarom mijn nummer niet meer bereikbaar is ?
Nee! Via mijn simyo heb ik nog genoeg min en mijn internet gebruik ik alleen voor whatsapp. Dat kan nooit groot verbruik zijn.
Reputatie 3
Badge +9
Heb je veel verbruikt?

Reageer