.

Beantwoord

slechte ontvangst

  • 5 July 2014
  • 7 reacties
  • 394 Bekeken

Badge
wij hebben hier in nieuwstadt al enkele dagen zeer slechte ontvangst.
ik heb samen met mijn vrouw simyo.
2 verschillende telefoons en beide slechte ontvangst en soms helemaal niet.
normaal hebben wij hier perfecte ontvangst
waar zit hier precies de storing???
kpn weet natuurlijk van niets zoals gewoonlijk.
icon

Beste antwoord door Dries 7 July 2014, 17:15

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Kun je je volledige postcode geven, dan kan een moderator nakijken of er iets aan de hand is (storing/onderhoud etc). Ik  denk dat het pas maandag beantwoord gaat worden, want het is weekend en de moderatoren zijn dus niet op kantoor.
Badge
Kun je je volledige postcode geven, dan kan een moderator nakijken of er iets aan de hand is (storing/onderhoud etc). Ik  denk dat het pas maandag beantwoord gaat worden, want het is weekend en de moderatoren zijn dus niet op kantoor.


hoi.

de postcode is 6118 cd
Badge
Kun je je volledige postcode geven, dan kan een moderator nakijken of er iets aan de hand is (storing/onderhoud etc). Ik  denk dat het pas maandag beantwoord gaat worden, want het is weekend en de moderatoren zijn dus niet op kantoor.


hoi.

de postcode is 6118 cd



HOI,MIJN POSTCODE IS:  6118 CD
VOLGENS MIJ IS ER IETS MET DE MAST,DAT WEET IK BIJNA ZEKER
Reputatie 7
Badge +9
Tip: Het is beter niet op je eigen topic te reageren want daardoor wordt deze weer als "nieuw" aangemerkt en omdat moderatoren "van oud naar nieuw" werken levert dat automatisch vertraging in de beantwoording op....
Reputatie 2
Badge +6
Hoi dolcevita200,

Je hebt hier ook al je vraag gesteld. Ik wil je vragen om in de toekomst maar Ă©Ă©n keer je vraag te stellen. Zo houden we het forum overzichtelijk en gebruiksvriendelijk 🙂 Ook kunnen we je sneller helpen. Je kunt in het doorverwezen topic reageren als je wil.
Badge
het is heel simpel:

ik krijg constant te zien:geen service
en nee het ligt niet aan mijn telefoon
ik heb hier verschillende telefoons:allemaal hetzelfde probleem
ik heb al jaren simyo
blijft dit zo dan stappen we over naar een andere provider,heel simpel
ik zie dat veel mensen dit probleem hebben met kpn
Badge +8
Hoi dolcevita200,

Ik heb hier ook een reactie gevonden en die voor je beantwoord.
We willen graag voor je aan de slag, maar wachten op een reactie op dit topic.
Laten we daar ook verder communiceren, voordat alles door elkaar gaat lopen 🙂

Groetjes,
Charlene

Reageer