.

Beantwoord

Nieuw nummer, kunnen jullie dat voor mij regelen?

  • 23 March 2015
  • 7 reacties
  • 150 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
Beste moderator,
Ik wil heel graag een nieuw nummer aanvragen. Echter, wil ik dat die pas vanaf 2 april 2015 ingaat. Is dit mogelijk?
Gr.
icon

Beste antwoord door Ruud 24 March 2015, 14:30

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi El,

Je weet dat hier kosten aan zijn verbonden van 5 euro?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi el09,

Vervelend dat de overlast nog niet is opgehouden. Ik zie aan je vorige berichten dat je bekend met met de kosten van 5 Euro voor een nieuw nummer. (Maikel, dank voor het meedenken:D)

Wat is de reden dat je pas op 2 april van nummer wil wisselen? Je hebt blijkbaar nog steeds last van de overlast toch? Ik hoor graag van je of ik jouw nummer kan aanpassen. Zorg er wel voor dat er genoeg tegoed op je prepaid aansluiting staat;)

Is alles je zo duidelijk?
Hoi!

Dank voor je mailtje en de uitleg! Ik moet helaas tot en met 1 april bereikbaar blijven op dit nummer i.v.m. activiteiten van mijn studievereniging.
Ik ga akkoord met het aanpassen!

Gr.
Badge +8
Hoi el90,

Zou je dan op 1 of 2 april nogmaals een seintje kunnen geven in dit topic? Een nummer wijzigen maken we op dezelfde dag in orde, dus dan komt het helemaal goed 🙂

Groetjes,
Charlene
Hoi Charlene,

Ik wil vanaf morgen een nieuw nummer! Bij voorbaat dank!

Gr.
Beste moderator,

Ik heb aangegeven dat ik vanaf vandaag, 2 april 2015, een nieuw nummer wil. Echter, heb ik hier nog geen reactie op gekregen. Kunnen jullie mij vertellen wanneer ik het nieuwe nummer krijg vandaag?
Bij voorbaat dank.

Gr. El09
Reputatie 6
Badge +10
Hoi el09,

Sorry, we komen nu pas je seintje tegen! Ik zal er meteen voor zorgen dat je een nieuw nummer krijgt. Zodra hij is aangepast, stuur ik je nieuwe 06-nummer via de e-mail! Laat je me weten of je blij bent met het nummer? :D

Groetjes, Tiury

Reageer