.

Beantwoord

MMS op factuur, hoe kan dat?

  • 17 May 2014
  • 5 reacties
  • 1235 Bekeken

Badge
Goedemorgen, 

Op mijn factuur staat een verbruik van MMS. 

Kunt u dit uitleggen? 

Volgens mij gebruik ik dat niet.

Groet, Annet. 
icon

Beste antwoord door Dries 19 May 2014, 15:14

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi Koninkje,

Dat kan ik wel uitleggen, er zijn 5 MMS'jes verstuurd vanaf je telefoon 😉 Op 04-04-2014 heb je 4 MMS'jes verstuurd en op 24-04-2014 nog 1. Een MMS valt standaard buiten je bundel en kost €0,50 per verzonden MMS. In totaal ben je dus €2,50 kwijt aan MMS'jes in maart. MMS staat voor Multimedia Messaging Service. Wat het eigenlijk is, is een SMS of e-mail met tekst, foto of geluid.

Je geeft aan dat je niet (bewust) gebruik maakt van MMS'jes. Dan zou ik toch even goed de berichten van 4 en 24 april controleren. De MMS'jes zijn geregistreerd door je simkaart en wel verstuurd. Op je factuur kun je je verbruik controleren.

Zou je willen laten weten of je de berichten kunt plaatsen?
Badge
Beste Dries of collega,

Ik wist niet dat ik MMS aan het versturen was. Ik dacht gewoon een SMS maar omdat er een foto of visitekaartje bij zit, wordt er Euro 0,50 gerekend. 

Tja, ik heb het nu uitgezet dus in de toekomst kan het hopelijk niet meer gebeuren.

Groet, Annet. 
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Koninkje,

Zodra er meer dan alleen dan tekst in een SMS bericht staat wordt het een MMS...
Gelukkig kun je het tegenwoordig bij veel telefoons uitzetten, inderdaad 🙂
Badge
Hoi Koninkje,

Zodra er meer dan alleen dan tekst in een SMS bericht staat wordt het een MMS...
Gelukkig kun je het tegenwoordig bij veel telefoons uitzetten, inderdaad :)



hoe zet je dit uit op een iphone6?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Skl,

Ik heb in dit topic antwoord gegeven op je vraag. Het is niet nodig om twee keer dezelfde vraag te plaatsen, we proberen ze allemaal te beantwoorden 😃.

Reageer