.

Beantwoord

Ik krijg de melding 'Niet aangemeld bij netwerk', wat nu?

  • 8 October 2015
  • 9 reacties
  • 583 Bekeken

Beste,

Krijg sinds gisteren melding 'niet aangemeld bij netwerk'.
- kruistest gedaan, op andere mobiel idem. Huidige mobiel werkt wel met andere simkaart.
- aan/uit gezet.
- geprobeerd handmatig te zoeken maar mobiel blijft laden en geeft geen netwerk weer.

Groetjes,

Shannon
icon

Beste antwoord door Ernst 9 October 2015, 09:49

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Superkippie, welkom op ons forum :)

In je gegevens zie ik dat je hierover ook al even contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice. Je simkaart was al opnieuw aangemeld op het netwerk (al doet een kruistest hetzelfde) en inmiddels is er al een nieuwe simkaart naar je onderweg.
Het is ook niet zo gek dat 'ie het niet meer deed, je simkaart is al zes jaar oud 🆒

Laat je het nog even weten wanneer je nieuwe simkaart werkt?
Hoi Ernst,

Nieuwe Simkaart ontvangen, na 6 jaar was het daar inderdaad tijd voor. Echter nog steeds geen netwerk. Kruistest gedaan. Simkaart in andere telefoon: Geen netwerk. Andere simkaart in eigen telefoon: geen netwerk.

Wat nu? Als het aan mijn mobiel lag zou de nieuwe simkaart het toch zeker wel in een ander mobieltje moeten doen? En waarom doet een andere simkaart het nu ook niet in mijn mobiel.

Groetjes,

Shannon
Reputatie 7
Badge +9
Ik weet het niet zeker maar moet je een vervangende simkaart niet eerst activeren op Mijn Simyo voordat hij het doet?
Ik heb de vervangende simkaart geactiveerd. Als ik bij instellingen automatisch netwerkoperator laat zoeken komt er 'geregistreerd bij netwerk' te staan. Echter als ik probeer te bellen staat er 'niet aangemeld bij netwerk.'
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Superkippie,

Leuke forumnaam 😳 Ik zie dat je nieuwe simkaart niet goed was geactiveerd. Om deze reden zag je helaas die melding. Sorry voor het ongemak. Mijn collega's van IT hebben het goed gezet. Wil je je telefoon eenmalig uit- en aanzetten?

Laat je weten of alles weer goed werkt? :)

@Scotsman; bedankt voor je reactie 🙂
Beste Naomi,

Telefoon aan- en uitgezet. Nog steeds dezelfde melding. Als ik bij netwerk operators op KPN klik komt er te staan dat het netwerk niet beschikbaar is. De melding in mijn scherm 'geen netwerk' is nu ook weer terug.

Groetjes,

Shannon
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Superkippie,

Wat jammer dat ook dit niet heeft geholpen. Ik ben erg benieuwd of je deze melding overal krijgt te zien of dat het alleen maar thuis is. Ook hoor ik graag of de telefoon zich wél goed aanmeldt als de netwerkselectie op 'automatisch' staat.

Ondanks dat ben ik erg bang dat er toch iets met je telefoon aan de hand is, als een andere simkaart ook niet werkt in je telefoon.

Groetjes, Tiury
Beste allemaal,

Vandaag is mijn probleem officieel opgelost. Mijn mobiel kon geen netwerk vinden maar dit lag niet aan mijn simkaart. Na wat onderzoek kwam ik er achter dat het imei nummer wat achter op mijn mobiel stond verschilde van degene die mijn mobiel zelf aangaf na *#06# te hebben ingetoetst bij bellen. Als deze nummers verschillen wordt hij namelijk geblokkeerd door het netwerk. Hoe het is gekomen weet ik niet want ik heb niets veranderd aan mijn mobiel. Mobiel is opgestuurd en vandaag netjes ontvangen.

Iedereen bedankt voor alle moeite!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Superkippie,

Wat slim van je om dit te controleren. Hier had ik nooit aan gedacht :S

Fijn dat je dit hier even hebt laten weten. Dit is voor ons ook weer een tip die wij kunnen meegeven als al het andere goed staat. Gelukkig is het voor jou nu opgelost. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer