.

Beantwoord

Ik kan niet meer bellen wegens administratieve redenen

  • 31 August 2012
  • 5 reacties
  • 659 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Ik ben net terug van het buitenland en wanneer  ik gebruik wil maken van mijn simyo abbo, dan krijg ik te horen wegens administratieve redenen kan ik geen gebruik maken van het netwerk? Ik snap dit niet helemaal??
icon

Beste antwoord door Wayne 4 September 2012, 11:55

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge
Klantenservice via de telefoon is ook zeer slecht te bereiken.
Ze zijn inderdaad erg druk, ik probeer ook al since 9u te bellen :(

Dan maar kijken of een forum werkt!
Badge
Ze vertellen binnen 1 werkdag dat we een antwoord krijgen. Nou, ik ben benieuwd.
Jij hebt zo te zien ook nog steeds geen reactie gehad.

Na anderhalf uur in de wacht te staan heb ik ze aan de
lijn gekregen. Maar erg klantvriendelijk klonk t niet, alsof 
ze allemaal al chagrijnig zijn van de drukte 😕
Reputatie 2
Badge +1
Hey Hasna,

Excuses voor de vertraagde reactie. Ik heb jou een privé bericht met daarin de relevante informatie toegestuurd.

Reageer