Beste antwoord door Wayne
Bekijk originele reactieIk kan niet meer bellen wegens administratieve redenen
Ik ben net terug van het buitenland en wanneer ik gebruik wil maken van mijn simyo abbo, dan krijg ik te horen wegens administratieve redenen kan ik geen gebruik maken van het netwerk? Ik snap dit niet helemaal??
Klantenservice via de telefoon is ook zeer slecht te bereiken.
Ze zijn inderdaad erg druk, ik probeer ook al since 9u te bellen :(
Dan maar kijken of een forum werkt!
Dan maar kijken of een forum werkt!
Ze vertellen binnen 1 werkdag dat we een antwoord krijgen. Nou, ik ben benieuwd.
Jij hebt zo te zien ook nog steeds geen reactie gehad.
Na anderhalf uur in de wacht te staan heb ik ze aan de
lijn gekregen. Maar erg klantvriendelijk klonk t niet, alsof
ze allemaal al chagrijnig zijn van de drukte 😕
Na anderhalf uur in de wacht te staan heb ik ze aan de
lijn gekregen. Maar erg klantvriendelijk klonk t niet, alsof
ze allemaal al chagrijnig zijn van de drukte 😕
Hey Hasna,
Excuses voor de vertraagde reactie. Ik heb jou een privé bericht met daarin de relevante informatie toegestuurd.
Excuses voor de vertraagde reactie. Ik heb jou een privé bericht met daarin de relevante informatie toegestuurd.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.