.

Beantwoord

Ik kan niet meer bellen wegens administratieve redenen

  • 31 August 2012
  • 5 reacties
  • 659 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Ik ben net terug van het buitenland en wanneer Ā ik gebruik wil maken van mijn simyo abbo, dan krijg ik te horen wegens administratieve redenen kan ik geen gebruik maken van het netwerk? Ik snap dit niet helemaal??
icon

Beste antwoord door Wayne 4 September 2012, 11:55

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey Hasna,

Excuses voor de vertraagde reactie. Ik heb jou een privƩ bericht met daarin de relevante informatie toegestuurd.
Jij hebt zo te zien ook nog steeds geen reactie gehad.

Na anderhalf uur in de wacht te staan heb ik ze aan de
lijn gekregen. Maar erg klantvriendelijk klonk t niet, alsofĀ 
ze allemaal al chagrijnig zijn van de drukteĀ šŸ˜•
Badge
Ze vertellen binnen 1 werkdag dat we een antwoord krijgen. Nou, ik ben benieuwd.
Ze zijn inderdaad erg druk, ik probeer ook al since 9u te bellenĀ :(

Dan maar kijken of een forum werkt!
Badge
Klantenservice via de telefoon is ook zeer slecht te bereiken.

Reageer