.

Beantwoord

Ik kan alleen noodoproepen doen, hoe kan dit?

  • 29 February 2016
  • 8 reacties
  • 400 Bekeken

Badge
Ik krijg de melding alleen SOS. Simkaart is 17 feb ingegaan, maar heb hem net pas in mijn telefoon gedaan. Wellicht is hij gedeactiveerd? Kunt u helpen? gr, Antoinette
icon

Beste antwoord door Angelica 1 March 2016, 10:02

Bekijk originele reactie

8 reacties

Heb je hem zelf wel geactiveerd?
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Antoinette,


Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend om te lezen dat je simkaart niet werkt. Dit zou wel het geval moeten zijn. Alles staat goed op het netwerk maar voor de zekerheid heb ik een reset uitgevoerd. Dit houdt in dat deze opnieuw op het netwerk wordt geplaatst. Zou je voor tien minuten je telefoon uit willen zetten?

Hou je ons op de hoogte als dit heeft gewerkt? :)

Groetjes, Angelica
Badge
Het lukt nog steeds niet. Ik woon in Australië. Misschien heeft dat ermee te maken?
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Antoinette123,

Ook in Australië zou je moeten kunnen bellen. Ik zie ook al waar dit mis is gegaan. Ik heb een verkeerde reset uitgevoerd, mijn excuses. Nu staat alles goed en zou je moeten kunnen bellen als je je telefoon even uit en aan zet.

Klopt het dat je nu wel kan bellen/gebeld worden?

Groetjes, Angelica
Hallo,

Ik krijg een melding op mijn telefoon dat ik alleen noodoproepen kan doen. Heb de simkaart pas geactiveerd en gekregen. Maar kan dus niet gebeld worden. Dit is erg vervelend. Kan het zijn dat die van mij dan ook gereset moet worden. Ik hoop dat hij het dan doet.

Alvast bedankt, Anouk
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Anouk Hauser,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat onhandig dat je alleen noodoproepen kunt doen! Ik snap dat je dit opgelost wilt hebben en netjes bereikbaar wilt zijn.

Een reset zou in deze gevallen de oplossing kunnen zijn. Deze heb ik dan ook direct voor je uitgevoerd. Je simkaart wordt hiermee als het ware opnieuw aangemeld op het netwerk. Om dit af te ronden, wil ik je vragen om jouw telefoon uit te zetten, je simkaart eruit te halen en na 10 minuten weer opnieuw op te starten.

Mocht dit niet de oplossing zijn, dan wil ik je vragen om jouw simkaart eens te testen in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon. Zo kunnen we zien waar het probleem precies ligt. Wil je mij op de hoogte houden?

Groetjes,
Angela
Hallo Angela,

Heel erg bedankt. Ik heb inderdaad de simkaart er even uitgehaald en na een kwartiertje er weer in gedaan. Nu doet hij het weer. Kan dus weer gebeld worden. Erg fijn.
Bedankt hiervoor.

Groetjes Anouk
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Anouk Hauser,

Het is erg goed om te lezen dat je weer bereikbaar bent 🙂! Fijn dat het zo vlug is opgelost. Mocht je nog verdere vragen voor ons hebben, weet je het Simyo forum te vinden.

Groetjes, Tiury

Reageer