.

Beantwoord

Ik heb ineens geen bereik, wat nu?

  • 13 November 2014
  • 28 reacties
  • 984 Bekeken

Badge +3
Ik heb sinds vanmorgen opeens geen service meer. Is er een storing? Ik heb mijn telefoon al meerdere malen uitgezet. Geen resultaat. Help!
icon

Beste antwoord door Ernst 14 November 2014, 09:15

Bekijk originele reactie

28 reacties

Badge +3
Heb ook mijn simkaart eruitgehaald....vreemde is dat ik daarna geen code moet invoeren, wat normaal wel moet....is mijn simkaart kapot?
Heb precies hetzelfde, geen bereik, kan ook niet eens een gratis nummer naar symio bellen. wat nu?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Fressa en AnaLK (welkom op het forum!),

Wat lastig dat jullie ineens niet kunnen bellen en internetten...
Er is mij geen storing bekend op dit moment. Fressa, ik zie dat jij al een vervangende simkaart hebt besteld, kun je laten weten of dat helpt?
AnaLK, heb je dit ook nog nadat je je telefoon opnieuw opstart?
Badge +3
Hoi Ernst,
Hij blijft staan op zoeken....dus dat zal toch echt mijn simkaart zijn. Ik hoop dat hij vandaag binnenkomt, want dit is waardeloos :( Ik laat het weten of het daarmee opgelost is
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Fressa,

Apart. Je zou ook je simkaart even in een ander toestel kunnen plaatsen om te kijken wat er dan gebruikt. Voor nu is het niet nodig, want ik zie dat je je nieuwe simkaart al hebt geactiveerd 😮 Inmiddels is er ook verbruik geregistreerd.

Werkt je nieuwe simkaart naar behoren?
Badge +3
Hoi Naomi, ik heb gister de nieuwe sim ontvangen, gelijk in mijn tlefoon gedaan....niks! Ik heb niemand in mijn omgeving die een tel. heeft met een nano-sim, dus kon niet testen. De telefoon wilde ik hestellen, maar die deed vervolgens niets meer! Leuk, een gloednieuwe iphone 5 van 3 weken....ik heb nu een andere iphone gehaald (moet toch bereikbaar zijn) en daar mijn nieuwe sim ingedaan. Dat werkt inderdaad prima! Heb nu contact met apple, maar dat schiet ook allemaal niet erg op. Vervelend dus allemaal......
In elk geval jullie bedankt voor jullie feedback, dit probleem ligt ook buiten jullie bereik ;-)

Groetjes, Esther
Hoi Fressa.

Ik wil je, nu er verschillende reacties zijn geweest, die van mij geven.:)
Persoonlijk zou ik denken in de richting van de kaartlezer van de Iphone.
Omdat je aangeeft dat je telefoon nu niets meer doet, is garantie sowieso toch al aan de orde, zou het dat niet al zijn. 🆒
Je geeft zelf al aan dat je geprobeerd hebt hem te herstellen.
En aangezien dat Iphone echt een toppie van garantie geeft (niet alleen wat betreft je telefoon maar ook de oplader), zou ik daar eens contact mee opnemen, maar dat heb je inmiddels al gedaan, Volhouden!

Groet,
Friesian
Badge +3
Hey Friesian,
Contact met apple heb ik op dit moment.....ze zijn nog niet erg happig in het apparaat omwisselen. Morgen willen ze nog eens meekijken via mijn macbook.....en ja de garantie is goed, ik verwacht ook wel een nieuwe hoor 😉 Bedankt voor je reactie. Volgens mij heb ik een maandagmorgen toestel.....hij heeft al vaker rare dingen gedaan de afgelopen 3 weken. Zo geeft hij foutmeldingen in mijn iphote, deed het geluid raar en nog het eea. Vooralsnog wil apple van alles proberen en weigert toe te geven dat het gewoon een slechte iphone is.

Groet, Esther
Heey hallo Fressa. 

Nog een advies. :)
Je "moet" Apple wel eerst de kans geven, kunnen ze daar nooit iets van zeggen.
Toch! :rolleyes:

Groet,
Friesian
Reputatie 7
Badge +9
Hey Friesian,
Contact met apple heb ik op dit moment.....ze zijn nog niet erg happig in het apparaat omwisselen. Morgen willen ze nog eens meekijken via mijn macbook.....en ja de garantie is goed, ik verwacht ook wel een nieuwe hoor 😉 Bedankt voor je reactie. Volgens mij heb ik een maandagmorgen toestel.....hij heeft al vaker rare dingen gedaan de afgelopen 3 weken. Zo geeft hij foutmeldingen in mijn iphote, deed het geluid raar en nog het eea. Vooralsnog wil apple van alles proberen en weigert toe te geven dat het gewoon een slechte iphone is.

Groet, Esther


Waardeloos Fressa. Heb je 'm bij Apple besteld of komt 'ie uit de winkel?
Waardeloos Fressa. Heb je 'm bij Apple besteld of komt 'ie uit de winkel?

Mee eens, de leon. Misschien dat jij dat ook weet als groot fan bekend zijnde van Apple.
Apple staat ook er om bekend dat ze erg coulant zijn wat betreft de garantie m.b.t. de accessoires vooral de oplader.
Daar zijn ze erg ruimhartig in.
Dacht niet meteen aan verkooppunt omdat Fressa bezig was met Apple.

@Fressa

Sowieso heb je 2 jaar garantie! (Bij het merendeel van de verkoopwinkels).
Badge +8
Je kunt ook eens langskomen bij de blauwe mannetjes in Amsterdam van de Appel winkel aldaar :)
Is sowieso een belevenis. Wel eens geweest, Fressa?

Groetjes,
Charlene
Badge +3
Hey Friesian,
Contact met apple heb ik op dit moment.....ze zijn nog niet erg happig in het apparaat omwisselen. Morgen willen ze nog eens meekijken via mijn macbook.....en ja de garantie is goed, ik verwacht ook wel een nieuwe hoor 😉 Bedankt voor je reactie. Volgens mij heb ik een maandagmorgen toestel.....hij heeft al vaker rare dingen gedaan de afgelopen 3 weken. Zo geeft hij foutmeldingen in mijn iphote, deed het geluid raar en nog het eea. Vooralsnog wil apple van alles proberen en weigert toe te geven dat het gewoon een slechte iphone is.

Groet, Esther


Waardeloos Fressa. Heb je 'm bij Apple besteld of komt 'ie uit de winkel?


Ik heb hem online via Dixons besteld. Apple constateerde dat hij echt stuk is....tsja dat vermoedde ik al. Ik ga nu terug naar de winkel om een nieuwe....Apple bood me een reparartie of een gereviseerde aan.....gereviseerd vind ik geen optie...hij is net 3 weken...:-(
Badge +3
Waardeloos Fressa. Heb je 'm bij Apple besteld of komt 'ie uit de winkel?

Mee eens, de leon. Misschien dat jij dat ook weet als groot fan bekend zijnde van Apple.
Apple staat ook er om bekend dat ze erg coulant zijn wat betreft de garantie m.b.t. de accessoires vooral de oplader.
Daar zijn ze erg ruimhartig in.
Dacht niet meteen aan verkooppunt omdat Fressa bezig was met Apple.

@Fressa

Sowieso heb je 2 jaar garantie! (Bij het merendeel van de verkoopwinkels).


Heb zelfs 3 jaar garantie via Dixons 😃 Al heb ik minder goede ervaringen met ze....
Badge +3
Je kunt ook eens langskomen bij de blauwe mannetjes in Amsterdam van de Appel winkel aldaar :)
Is sowieso een belevenis. Wel eens geweest, Fressa?

Groetjes,
Charlene


Nee, ben er nooit geweest....kom zelden in Amsterdam....
@ Charlene en Fressa

Kennen jullie deze blauwe mannetjes? 😕:) 

http://youtu.be/dOLBn8GKBlA 
Reputatie 4
Badge +8
Ik heb hem online via Dixons besteld. Apple constateerde dat hij echt stuk is....tsja dat vermoedde ik al. Ik ga nu terug naar de winkel om een nieuwe....Apple bood me een reparartie of een gereviseerde aan.....gereviseerd vind ik geen optie...hij is net 3 weken...:-(

Fressa, gereviseerd of "refurbished" zoals Apple dat noemt.
Is net zo goed als nieuw, zo niet beter.
Uitstekend, echt waar, vraag maar aan de Leon hier op het forum.
Die heeft ooit ook problemen gehad met een nieuwe iPhone.
Daarna een refurbished gekregen en perfect!!!
Wat een toeval koorelle, zelf heb ik via Tomtom een refurbished navigatietoestel gekocht.
(Naar volle tevredenheid :))
Is wel geen phone, maar toch...jouw woordkeuze doet me hieraan denken.
En weet je, deze refurbished toestellen hebben een extra controle gekregen.
Mocht de leon hier reageren, ben ook ik benieuwd naar zijn ervaring/reactie.
Reputatie 6
Badge +10
Ik heb hem online via Dixons besteld. Apple constateerde dat hij echt stuk is....tsja dat vermoedde ik al. Ik ga nu terug naar de winkel om een nieuwe....Apple bood me een reparartie of een gereviseerde aan.....gereviseerd vind ik geen optie...hij is net 3 weken...:-(

Hoi Fressa,

Dit is in ieder geval heel erg goed nieuws, dat ze in ieder geval zelf ook zien dat hij defect is 🙂 Heb je inmiddels al een idee wat je doet? Krijg je een nieuwe of moet je 'm toch laten repareren?
Reputatie 7
Badge +9
vraag maar aan de Leon hier op het forum.


🙂 Riep hier iemand? Yep, er is niks mis met refurbs. Zit sowieso een nieuwe behuizing omheen en een nieuwe batterij in. Vaak zijn ze goed gecontroleerd, misschien wel extra.

Binnen een week of 2 wil Appleflap nog wel coulant zijn en je een totally nieuw toestel leveren. Daarna krijg je meestal een refurb. En eigenlijk is dat ook gewoon een nieuw toestel.
Badge +3
Heb hem vanmiddag ingeleverd bij een icentre. Nu afwachten. Daar gingen ze hem in elk geval eerst weer nakijken en ja hij deed het niet meer hahahaha. Heb hem ingeleverd en over een week of twee weet ik mee ;-)

Bedankt allemaal!
Reputatie 7
Badge +9
Keep us posted, Fressa. Als Appleflap niet met een goede oplossing komt, dan slaan we ze tot moes. :mad:
Badge +3
Ik heb een nieuwe Iphone gekregen! We gaan er weer tegenaan 🆒
Ik heb een nieuwe Iphone gekregen! We gaan er weer tegenaan 🆒

Superrrrrrrrrrrrrrr!
Alleen,  waar tegenaan? :D 
Badge +3
:D
Moet ik je dat echt gaan vertellen Fiesian??????:p

Reageer