.

Beantwoord

Hoe lang duurt een goedkeuring nummerbehoud?


Badge
Hoe lang duurt een aanvraag nummerbehoud?
Die heeft Vodafone bij jullie gedaan op 30 april omdat ik terug ga naar hun.
Maar tot op heden helemaal niks gehoord 😞
icon

Beste antwoord door Ruud 18 May 2015, 15:46

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi rob56,

Leuk dat je je vraag hier stelt op het forum.

Ik zie inderdaad dat er op 30 april een aanvraag binnen is gekomen. Die is niet goedgekeurd, omdat je nog een contract hebt t/m 20 juni.
Er is vanmorgen een afkoopvoorstel naar je e-mailadres gestuurd.

Dat je hiervan niet op de hoogte bent gesteld zou ik even kortsluiten met Vodafone.:?
Via hen kun je ook een nieuwe aanvraag indienen.

Is alles je zo duidelijk?
Badge
Ja, dankjewel!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi rob56,

Fijn om te lezen:) Dankjewel voor je terugkoppeling.
Badge
...Ja, gepruts van Vodafone want ik heb geen bericht gehad. En braaf 2 weken gewacht.
Nu hoop ik nog dat jullie binnen een dag een bevestiging kunnen sturen van de afkoopregeling van maarliefst 4,20. Dat is alweer spannend.

Bedankt,
Rob
Reputatie 4
Badge +10
Hoi rob56,

Ik zie dat je in de tussentijd e-mailcontact hebt gehad met mijn collega's van de Backoffice 🙂 Zij hebben je een afkoopvoorstel gemaild. Ook is er een nieuw verzoek ingediend door je nieuwe provider, maar is dit op de verkeerd manier gebeurd zonder opmerking.

Zoals we in je e-mail hebben verteld, kun je het beste aangeven dat je nieuwe provider een nieuw verzoek kan indienen. In de nieuwe aanvraag hoort een opmerking te staan met "; afkoop". Op deze manier wordt je aanvraag handmatig door ons verwerkt en goedgekeurd :)

Hou je ons op de hoogte?
Badge
Hoi Naomi,

Het is ondertussen -tot nu toe- prettig opgelost door Simyo en Vodafone.

Rob
Reputatie 6
Badge +10
Hoi rob56,

Dat is erg fijn om te horen 🙂 Dit stelt ons als moderators ook weer een beetje gerust! Mocht je nog verdere vragen hebben over de overstap, laat het ons dan meteen weten.

Groetjes, Tiury
Badge
Hallo,

Het is nog steeds niet rond. Gaat lekker.

Rob
Reputatie 3
Badge +7
Hoi rob56,

Vervelend dat het nog niet rond is :(

Ik heb contact gehad met Vodafone om opnieuw een voor je in te dienen, met de opmerking. Het vorige verzoek was aangevraagd als een 'normaal' verzoek waardoor het niet goedgekeurd kon worden. Wij zullen de status voor nummerbehoud in de gaten houden. Zodra de aanvraag is goedgekeurd ontvang je een e-mail.

Heb je nog even geduld?
Hallo,

Volgens mij is het inmiddels al een dag geleden dat mijn nummerbehoud aanvraag is gedaan, maar ik heb nog steeds geen reactie ontvangen, is er al iets meer bekend? Ik kan namelijk niet mijn nieuwe telefoon ophalen bij Vodafone als dit niet geregeld is. Waarom duurt dit zo lang?

Groet, Peter
Badge +7
Hoi petervanbokhoven,

Wat jammer dat het zo lang duurt voordat je iets over je aanvraag voor nummerbehoud hoort. Aanvragen voor nummerbehoud worden meestal binnen dezelfde werkdag of anders de volgende dag behandeld.

Wij hebben op 3 juli je eerste aanvraag ontvangen, deze hebben we in de ochtend van 4 juli afgekeurd. Je nieuwe verzoek van 4 juli hebben we aan het einde van dezelfde middag goedgekeurd. Op 3 augustus wordt je nummer overgezet. Je nieuwe provider hoorde je hiervan op de hoogte te stellen. Hebben ze dat niet gedaan?

Als je hier nog vragen over hebt, hoor ik dat graag.

Groetjes,
Samantha

Reageer