.

Beantwoord

Hoe kan het dat ik alleen noodoproepen kan doen?

  • 27 December 2016
  • 5 reacties
  • 178 Bekeken

Ik moet binnen 15 dagen gebruik maken van mijn simyo nummer om mijn nummer te behouden (wat ik heel graag wil). Maar als ik mijn simyo simkaart in mijn telefoon doe kan ik alleen noodoproepen doen. Wat doe ik verkeerd?
icon

Beste antwoord door Sean 28 December 2016, 10:49

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Marlou5.

Welkom op het Simyo forum.

Wat onhandig dat je niet kunt bellen. Je aansluiting is op dit moment nog actief. Ik heb daarom je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk door middel van een reset. Zou jij, om deze reset te voltooien, je telefoon even uit en weer aan kunnen zetten? Daarna moet je gewoon kunnen bellen. Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik je aanraden het eens in een ander toestel te proberen.

Om je simkaart actief te houden kun je overigens ook een sms sturen, je beltegoed opwaarderen, verbinding maken met mobiel internet of een internetbundel aanschaffen.

Ik hoor graag van je of dit is gelukt!

Groetjes,
Sean
Sean,

Nee het werkt nog steeds niet. Krijg geen netwerkverbinding op meerdere telefoons jammer genoeg. Ik vind het een beetje zonde om 10 euro te betalen (opwaarderen) om mijn nummer te behouden, omdat ik geen contact krijg met jullie netwerk. Is er een andere mogelijke oplossing?

Met vriendelijke groet,
Marlou5
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marlou,

Wat onhandig, zeg! 😞 Vraagt je toestel om een pincode als je 'm aan zet? En wordt de pincode vervolgens geaccepteerd?

Wil je ook je simkaart in een ander toestel proberen en andersom? Zo komen we erachter waar de kern van het probleem ligt. Als het een toestelgerelateerde probleem is, of juist een simkaart-issue, is dat heel nuttig om te weten.

Laat je het me weten?

Groetjes,
Jihane
Jihane,

Ik heb het op meerdere telefoons geprobeerd en het werkt niet. Het toestel vraagt inderdaad om een pincode en die werkt ook gewoon. Ik kan echter niet bellen/smsen of internetten omdat hij geen connectie maakt met het netwerk.

Met vriendelijke groet,
Badge +7
Hoi Marlou5,

Heel vervelend! Het lijkt erop dat het probleem bij de simkaart ligt. Daarom heb ik je gratis een nieuwe simkaart gestuurd. Deze heb je binnen 3 dagen thuis. Als je deze simkaart hebt geactiveerd, hoor je met deze simkaart wel te kunnen bellen en sms'en om je nummer actief te houden.

Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha

Reageer