.

Beantwoord

Hoe gebruik ik de VriendenDeal?

  • 21 July 2016
  • 5 reacties
  • 257 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik wil graag voor mijn broer een Simyo abonnement aanvragen via de vriendendeL, ik behartig deze zaken voor hem.
Hij heeft nu een abonnement bij KPN
HOE PAK IK DIT AAN. ik heb zijn gegevens.
Vr. Gr. Yvonne
icon

Beste antwoord door Sean 22 July 2016, 16:10

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Yvonngeijsel,

Leuk dat je broer ook klant wordt bij Simyo 🆒

Het is natuurlijk slim als jullie gebruik maken van VriendenDeal. Als hij zijn bestelling plaatst via jouw persoonlijke kortingslink, ontvangen jullie allebei € 10,- korting. Je vindt deze link op Mijn Simyo.nl >Vriendendeal.

Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat hij zijn KPN nummer wilt meenemen naar Simyo. Wij zullen dan de opzegging van zijn oude abonnement in orde maken, en het nummer op de gewenste datum overnemen.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean
Reputatie 1
Badge
Hij betaald per maand, dat zal dan ook opzeg termijn zijn. Dank boor je reactie, Gr. Ybonne
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Yvonnegeijsel,

Dat is dan inderdaad wel de verwachting. Voor zover ik weet, hanteert KPN altijd 1 maand opzegtermijn. Je kunt dit natuurlijk altijd even navragen bij hen. Dit kan zowel via het KPN Forum als via Twitter of Facebook. Uiteraard zijn zij ook telefonisch te bereiken.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela
Reputatie 1
Badge
Dank je Angela, krijgt hij dan automatisch een nieuwe sim kaart? hij heeft nu een heel oud telefoontje, er ligt een I phone (ik dacht een 5) gekregen) klaar om opnieuw te beginnen. Gr. Yvonne
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Yvonne,

Die krijgt hij zeker! Als jullie het startpakket hebben besteld, zal hij binnen 1 week een simkaart ontvangen. Daarnaast ontvangt hij gelijk wat uitleg en extra informatie :)

Als er nog vragen zijn, stel ze dan gerust!

Groetjes,
Angela

Reageer