.

Beantwoord

hij ontvangt mijn berichtjes ineens niet meer. Probeert Simyo mijn vriend af te pakken?

  • 28 September 2015
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

Beste Simyo, ik snap het best hoor dat jullie ook wel zo'n leuke vriend willen hebben. Maar helaas hij is van mij 😉 We hebben de afgelopen 3 jaar, tot voor kort!!! met enige regelmaat met elkaar kunnen sms-en. Maar nu ineens ontvangt hij mijn sms-jes niet meer.
Ik de zijne wel, en hij ontvangt die van anderen, maar de mijne niet :(
Hij is niet veranderd van nummer of provider, geen andere instellingen gedaan bij iemand, gewoon van de een op de andere dag dat dat niet meer deed. Ik betaal wel voor mijn sms-jes, en er staat ook dat ze verstuurd zijn. ook krijg ik sms van andere mensen of bedrijven dus ook at doet het.
HELP wij willen elkaar iets liefs, welterusten of zeggen dat je iets later komt over de sms.
icon

Beste antwoord door Tiury 29 September 2015, 14:40

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi mirelle,

Het roert me echt dat Simyo jullie romantische momentjes afgelopen tijd een beetje probeert te verstoren. Laten we er maar voor onze gemoedsrust vanuit gaan dat dit niet met opzet is. Alhoewel zij toch wel een erg aantrekkelijke uitstraling heeft, mag ze niet tussen jullie in komen te staan. Ze mag in elk geval zéker niet jouw warme sms'jes achterhouden.

Nu bekruipt mij het gevoel dat ze toch ten onrechte wordt beschuldigt en dat de boosdoener zich in de telefoon van je gelukkig vriend bevindt. Zodra wij hier een seintje hebben gehad dat het sms'je goed is verzonden, wordt deze namelijk verwerkt en kosten in rekening voor gebracht. Dit betekent dat Simyo haar plicht heeft gedaan en geen sms'jes heeft laten verdwijnen 😉. Dit had ik namelijk ook niet achter haar gezocht.

Zou je eens willen vragen of hij jouw 06-nummer (inclusief contactpersoon) uit zijn telefoon wist? Ik heb namelijk het idee dat er per ongeluk een blokkade in zijn telefoon staat.

Laat je me weten of dit heeft geholpen?

Groetjes, Tiury
Helaas het is geen blokkade :?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mirelle,

Het had zo mooi kunnen zijn!

Je kunt een ontvangstbevestiging krijgen van een sms'je. Zo kunnen we zien of het sms'je niet verzonden wordt of alleen niet in zijn telefoon aankomt. Je ontvangt deze bevestiging als bericht op je telefoon zodra het bericht is ontvangen op het toestel van degene die je sms't.

Simyo ondersteunt een ontvangstbevestiging niet standaard, maar je kunt hier wel gebruik van maken door je bericht te beginnen met *0#.

Laat je weten wat hier precies uitkomt?

Groetjes,
Angela

Reageer