.

Beantwoord

Doorschakeling eSIM iPhone Xs werkt niet, wat kan ik doen?

  • 5 November 2020
  • 3 reacties
  • 620 Bekeken

Badge

Voorheen gebruikte ik een oude telefoon voor mijn privé Simyo nr die stond doorgeschakeld (Alles, direct) naar mijn zakelijke telefoon. Sinds gister een eSim op mijn zakelijke telefoon geactiveerd zodat ik dual sim kan gebruiken.

Sinds die tijd kan ik de status van de doorschakeling (dus van de Simyo eSim) niet meer bekijken, activeren of verwijderen. Via de code (##002# of #21#) krijg ik een “onbekende fout” terug en via het Telefoon menu van de iPhone blijft de status indicator draaien. De zakelijke fysieke sim (KPN) in hetzelfde toestel werkt het prima (zowel aan/uit schakelen als status) .

 

Is dit een bekend probleem en hoe los ik dit op?

 

icon

Beste antwoord door HvM 5 November 2020, 12:11

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Beste @paul__ 

Misschien heb je aan onderstaande oplossing iets.

https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-85/doorschakelen-iphone-6-lukt-niet-hoe-los-ik-dit-op-41982

Badge

Perfect! Had al gezocht op het forum maar zag door de vele topics over doorschakelingen het bos niet meer. Wel een beetje gedoe maar het is gelukt zo.

Dacht in eerste instantie dat het met de eSim te maken had maar m'n oude toestel werkte enkel over 3G dus daar had ik dit probleem nooit mee.

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Paul_,

 

Welkom op het Simyo Forum!

 

Wat fijn dat het is gelukt met de hulp van HvM! En goed dat je aangeeft dat het antwoord niet goed te vinden was hier op het forum, deze feedback zal ik zeker meenemen!

 

Bedankt voor je hulp HvM! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer