Beantwoord

Doorschakelen iPhone 6 lukt niet. Hoe los ik dit op?


Doorschakelen van de iphone6 lukt niet. Krijg het woord: LADEN.............. Verder gebeurt er niks!!!
icon

Beste antwoord door Sarah 6 juli 2018, 16:07

Hi Rob!

Welkom op het forum! 🙂

Wat leuk dat je een berichtje hebt achter gelaten. Het is natuurlijk minder leuk dat het doorschakelen niet lukt op je iPhone 6. Kun je vertellen hoe je precies probeert door te schakelen en wat je al hebt geprobeerd om het op te lossen?

Je kunt wel alvast proberen om je simkaart in een andere telefoon te plaatsen, en een andere simkaart in jouw telefoon. Zo kom je erachter of het ligt aan de simkaart, of aan je iPhone. :)

Hoe doorschakelen precies werkt, lees je op deze pagina.

Laat je weten of het zo beter werkt? Ik help je graag verder!

Groetjes,
Sarah
Bekijk originele reactie

19 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hi Rob!

Welkom op het forum! 🙂

Wat leuk dat je een berichtje hebt achter gelaten. Het is natuurlijk minder leuk dat het doorschakelen niet lukt op je iPhone 6. Kun je vertellen hoe je precies probeert door te schakelen en wat je al hebt geprobeerd om het op te lossen?

Je kunt wel alvast proberen om je simkaart in een andere telefoon te plaatsen, en een andere simkaart in jouw telefoon. Zo kom je erachter of het ligt aan de simkaart, of aan je iPhone. :)

Hoe doorschakelen precies werkt, lees je op deze pagina.

Laat je weten of het zo beter werkt? Ik help je graag verder!

Groetjes,
Sarah

nou dat is toevallig. ik heb daar al 4 dagen problemen mee en tot nu toe kan simyo niet ontdekken wat er mis is. ik probeerde 3 verschillende toestellen maar 3x niet dus.

Reputatie 6
Badge +5

Hoi Wilri,

 

Welkom op het Simyo forum! Super balen dat het doorschakelen niet werkt. Wat heb je tot nu toe geprobeerd? Dan kan ik even kijken wat je nog meer kunt proberen. Je kunt anders ook de onderstaande link nog even doorlezen:

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-werkt-doorschakelen-2490

 

Groetjes,

Daisy

Ik ben blij dat de klantenservice de oplossing heeft gevonden. De doorschakelcode op jullie website is FOUT.

X21xtelnummer  en GEEN hekje maar direct bellen

Reputatie 5
Badge +3

Hoi wilri, 

Fijn dat het inmiddels gelukt is! Bedankt voor je terugkoppeling 😊

Waar staat het verkeerd op onze website? Dan moeten we daar even naar kijken natuurlijk 😅

Ik hoor het graag van je!

Groetjes, 
Bas

Op de website staat het onder " doorschakelen alle oproepen"  met een hekje. 

Proberen kostte ook nog eens 35ct die ik graag wil terug krijgen

Jullie netwerkdeskundige wist het want alles gaat via het internet kennelijk sinds enkele maanden/ weken.

Leuk dat jullie klanten dat niet horen!

 

Reputatie 7
Badge +9

Op de website staat het onder " doorschakelen alle oproepen"  met een hekje. 

Proberen kostte ook nog eens 35ct die ik graag wil terug krijgen

Ik geloof deze pagina?

Klopt

Reputatie 6
Badge +5

Hoi Wilri,

 

Bedankt voor het doorgeven! Ik heb het nagevraagd bij de technische afdeling, ik heb nog geen reactie gehad.

 

Groetjes,

Daisy

EN HET STAAT DUS NOG STEEDS FOUT OP DE WEBSITE VAN SIMYO!!!

Reputatie 5
Badge +3

Hoi wilri, 

Ik heb inmiddels contact gehad met onze netwerkspecialisten en die bevestigen dat de informatie op onze website niet onjuist is. Hij is alleen wel onvolledig!

Het punt is dat deze codes gelden voor als je belt via 2G/3G. Bel je via 4G, dan moet je andere codes gebruiken! Dat staat alleen niet op de de pagina's die hangen onder het kopje “Doorschakelingen” 😅

Ik heb dit inmiddels doorgezet naar degene die hierover gaat met het verzoek om dit zo snel mogelijk aan te passen.

Kan ik je nog ergens anders mee helpen?

Groetjes, 
Bas

nou eindelijk dan.

maar hoe weet ik of ik 2G/3G dan wel 4G bel?

en hoe is dat dan in het buitenland?

nou eindelijk dan.

maar hoe weet ik of ik 2G/3G dan wel 4G bel?

en hoe is dat dan in het buitenland?

 

Helaas niet op mijn iphone. Daar zie ik kpn nl 84% en verder geen info

Maar als ik naar gesprekken ga staat er een vinkje bij 3G.

Tweede vraag: ik wil een oudere Nokia meet Simyo sim only doorschakelen.

Geen idee 3 of 4G. Ook niet te zien. Zelfde probleem.

Leve de wereld van de communicatie!

Reputatie 5
Badge +3

Hoi Wirli,

 

Op het moment heb ik niet zo 1,2,3 een antwoord op jouw vragen. Ik ga maandag proberen om deze te achterhalen met behulp van onze specialisten! 

 

Hier kom ik morgen tegen het einde van de middag op terug. 

 

Groetjes,

Tessanne 

Nog een idee: op iPhones die 4G ondersteunen kun je in de Instellingen kiezen tussen 4G of alleen 3G. @wilri misschien kun je even checken of 4G aanstaat?

Reputatie 5
Badge +3

Hoi Wilri,

 

Als jij een toestel heb dat geschikt is voor 4G bellen, dan schakelen jouw gesprekken niet tijdens het bellen terug naar 2G of 3G. De icoontjes daarvan kun je bovenaan in je telefoon zien.

Je kan checken of je de optie voor 4G bellen hebt door deze stappen na te lopen: 

  1. Klik op 'Instellingen'
  2. Kies 'Mobiel netwerk'
  3. Ga naar 'Opties mobiele data'
  4. 'Gesprekken en data' - 4G, VoLTE aan/uit

Staat dit uit? Dan bel je niet via 4G. 

 

Verder heb ik nog wat meer informatie van jou nodig, zodat ik jouw vragen zo goed mogelijk kan beantwoorden:

  1. Wat je precies bedoelt met de vraag: “hoe is dat dan in het buitenland?”. Bedoel je hiermee de kosten van doorschakelen in het buitenland, de codes of doorschakelen precies in zijn werk gaat als je in het buitenland bent? Want let op: in het buitenland werken die codes niet altijd even goed. 
  2. Welke nokia telefoon (versie en software) heb jij precies? Dan kan ik voor je nagaan of jouw toestel 4G bellen geschikt is en ook hoe jij er achter kan komen of dit aan staat. 

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer