.

Beantwoord

Betaalde SMS-diensten, hoe kom ik er vanaf?

  • 18 July 2012
  • 6 reacties
  • 1060 Bekeken

Badge
Zojuist viel van verbazing mijn mond open. Ik wilde mij afmelden voor de betaalde SMS-blokkade en belde dus met de klantenservice. De medewerker vertelde me dat het met Simyo überhaupt niet mogelijk is een SMS te versturen naar een betaalde SMS-dienst.

Klopt dit en zo ja, waarom? Als ik als klant toch ergens voor wil betalen, is dat toch mijn keuze?
icon

Beste antwoord door Natascha 19 July 2012, 11:03

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +6
Beste Armando,

Welkom op het forum!
Je hebt een abonnement bij Simyo en met een abonnement is het niet mogelijk om naar betaalde smsdiensten sms'jes te versturen.
Deze optie is geblokkeerd vanwege de hoge kosten die er bij komen gepaard zijn. Het is niet mogelijk om de blokkade te verwijderen.
Badge
Dank voor je reactie, toch blijf ik het vreemd vinden dat als ik ervoor zou willen kiezen om die hoge kosten te betalen, het niet mogelijk is om de blokkade te verwijderen.
Vreemd, ik ben me net rot geschrokken van de factuur van vorige maand. Er is voor meer dan 150 euro aan betaalde sms-jes verstuurd naar mijn nummer vorige maand en nu al meer dan 40 euro. Terwijl jullie beweren dat dit geblokkeerd is. Wat kan ik hier tegen doen?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Josita,

Je hebt jouw vraag ook via een ander topic gesteld. Dit is niet helemaal de bedoeling. Voor het overzicht, heb ik in dit topic gereageerd :)

Groetjes,
Angela
Dat de sms-dienst is geblokkeerd bij simyo is niet waar. Ik moet nu via simyo een abonnementdienst betalen die ik niet wil. Via quizwin moet ik nu € 12.00 per week betalen. Ik heb mij geprobeerd af te melden met STOP 5599, maar of dat gelukt is krijg ik niet te horen als ik simyo bel met het nr:1200. Mijn abonnements geld van € 4.00 betaal ik graag, maar daarboven laat ik vanaf nu storneren. Simyo HELP mij.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Fokjok46,

Wat jammer dat je bent aangemeld bij een sms-dienst. Echter, ik kan op jouw aansluiting helemaal geen verbruikskosten voor deze sms-diensten. Dit kan ook niet, omdat deze daadwerkelijk is geblokkeerd.

Er zijn in oktober wel extra kosten in rekening gebracht, omdat je buiten je bundel hebt gebeld.

Heb je de factuur al bekeken?

Groetjes, Tiury

Reageer