.

Beantwoord

Als ik iemand bel kan ik hem niet horen. Hoe kan dit?

  • 29 June 2017
  • 1 reactie
  • 4815 Bekeken

Beste iedereen,

Ik heb een klein probleempje met bellen en vroeg me af of jullie me zouden kunnen helpen met het oplossen van het probleem.

Mijn probleem is dat ik niet kan bellen met mijn mobiel. 4G en sms doet het wel. Op het moment dat ik probeer te bellen (of gebeld word) hoor ik diegene niet maar zij mij wel. Als ik nou met bijvoorbeeld whatsapp bel lukt dat wel en doet mn earspeaker en de normale speaker het gewoon wel dus daar ligt het probleem niet.

Ik heb ook al een volledige reset geprobeerd maar dit was ook zonder resultaat. Het resetten van de netwerkinstellingen heeft ook geen nut.

De telefoon die ik gebruik is een Iphone 6S


Ik hoop dat jullie weten wat het kan zijn!

groetjes,

Floris
icon

Beste antwoord door Angela 2 July 2017, 13:23

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Thatdutchguy,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat jij de persoon aan de andere kant van de lijn niet kunt horen. Dat is toch wel de bedoeling als je een gesprek wilt voeren 😉 Ik ga mijn best doen om je te helpen!

Je hebt zelf al een hoop geprobeerd en getest. Heel goed! Vooral fijn dat je al hebt vastgesteld dat het niet ligt aan jouw speakers in je telefoon. Ik heb vanuit hier een reset uitgevoerd op je simkaart. Dit betekent dat jouw simkaart even opnieuw wordt aangemeld op het netwerk. Om deze reset af te ronden, is het nodig dat jij je telefoon opnieuw opstart. Wil je hierna eens proberen iemand te bellen? Ik hoor graag of dat nu beter gaat.

Mocht het niet werken, dan wil ik graag je simkaart gaan testen. Wil je jouw simkaart proberen in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon. Zo kunnen we testen of de simkaart zelf problemen geeft. In dat geval kunnen we jou een nieuwe opsturen :)

Houd je mij op de hoogte?

Groetjes,
Angela

Reageer