Ik zie dat je aansluiting is geblokkeerd wegens hoogverbruik. Ik zie dat er vrij veel naar servicenummers wordt gebeld. Houdt er rekening mee dat het bellen naar dit soort nummers buiten de bundel valt. In het topic over hoogverbruik staat uitgelegd hoe de aansluiting weer kan worden geactiveerd.
Groetjes,
Alex
Ook ik blijk afgesloten te zijn vanwege hoge verbruikskosten doordat ik op vakantie ben in het buitenland. Ik vind dit echt ZO klantonvriendelijk!! Ook ik ben al jaren klant bij Simyo, heb dit nog nooit meegemaakt. Betaal altijd automatisch. En nu wordt ik gewoonweg afgesloten!!!???
Ik zou hiervoor dus echt kunnen overstappen naar andere provider, terwijl ik al jaren klant ben . Ik heb dit nummer ook zakelijk in gebruik en dit geeft toch wel een heel vreemd beeld naar mijn klanten toe.
Ik dring er bij jullie dan ook scherp op aan dit onmiddellijk op te lossen!!
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je dezelfde vraag ook in een ander topic hebt gesteld. Ik heb je vraag onder dit topic beantwoord .
Bedankt voor het melden
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.