.

Beantwoord

0909 bellen niet mogelijk?

  • 8 August 2012
  • 67 reacties
  • 7427 Bekeken


Toon eerste bericht

67 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Het maakt trouwens niet meer uit, ik heb al een nieuwe simkaart aangevraagd bij Ben, daar mag je namelijk wel 0909, 0906, 0900 en alles bellen, die doen niet moeilijk.

Hoi Birgitte,

Jammer dat dit je heeft doen besluiten om over te stappen. Succes in ieder geval bij je nieuwe provider.

Groetjes,

Alex
Het maakt trouwens niet meer uit, ik heb al een nieuwe simkaart aangevraagd bij Ben, daar mag je namelijk wel 0909, 0906, 0900 en alles bellen, die doen niet moeilijk.
Dan moeten jullie zorgen dat zodra het bel te goed op is het gesprek beindigd word, ben je gelijk van al het gezeik af.
Reputatie 5
Badge +10
Goed, ik zal dus mijn bel te goed opbellen, en dat gaat simyo er gewoon uit, ik bepaal als klant graag zelf wie en wat ik bel, en dat word dus niet bepaald door simyo.

Ik bel preypaid, hoe kan ik in godsnaam een torenhoge rekening krijgen, zodra mijn bel te goed op is kan ik niet meer bellen, dus ik kan nooit meer op maken als dat ik heb.

Hoi Birgitte,

Ik kan me je punt wel voorstellen. We hebben er bewust voor gekozen om dit niet mogelijk te maken, omdat dit soort nummers tot erg hoge kosten kunnen leiden. Zoals de leon al aangeeft is het mogelijk om een negatief saldo te creëren. Je kunt namelijk altijd je laatste gesprek afronden. Ook worden de gegevens met een vertraging verwerkt.

Ook ik zo heel graag gewoon betaalnummer kunnen bellem met mijn Simyo Tring bundel.
Prima dat het standaard uit staat maar ik wil het graag zelf kunnen aanzetten/aan laten zetten.
En ik snap dat ik deze gesprekskosten moet betalen.


Welkom op het forum piebas,

Het is helaas niet mogelijk om deze optie uit/aan te zetten. Ook met een Simyo Tringg aansluiting kun je niet naar 0909 en 0906 nummers bellen.

Groetjes,

Alex
Ook ik zo heel graag gewoon betaalnummer kunnen bellem met mijn Simyo Tring bundel.
Prima dat het standaard uit staat maar ik wil het graag zelf kunnen aanzetten/aan laten zetten.
En ik snap dat ik deze gesprekskosten moet betalen.
 
Reputatie 7
Badge +9
Ik bel preypaid, hoe kan ik in godsnaam een torenhoge rekening krijgen, zodra mijn bel te goed op is kan ik niet meer bellen, dus ik kan nooit meer op maken als dat ik heb.

Klopt niet.

Wat is negatief beltegoed?

Bij Simyo kun je altijd je gesprek afronden, ook wanneer je beltegoed tijdens het gesprek op raakt. Het gevolg is dat je dan negatief beltegoed hebt.

Dus een torenhoge rekening zou tot de mogelijkheden kunnen behoren.
Reputatie 5
Badge +2
Ik bel preypaid, hoe kan ik in godsnaam een torenhoge rekening krijgen, zodra mijn bel te goed op is kan ik niet meer bellen, dus ik kan nooit meer op maken als dat ik heb.

Is dat zo?
Ik bel preypaid, hoe kan ik in godsnaam een torenhoge rekening krijgen, zodra mijn bel te goed op is kan ik niet meer bellen, dus ik kan nooit meer op maken als dat ik heb.
Reputatie 7
Badge +9
Vind ik eigenlijk ook wel. Mensen moeten zelf kunnen bepalen waar ze naartoe willen bellen.
Ik denk dat Simyo dat in principe ook wel vindt maar toch hebben ze die keuze gemaakt. Om redenen. Ik denk vanwege gedoe en gezeur rondom torenhoge rekeningen als gevolg van...en de gevolgen.
Er is altijd nog de vaste foon om mee te kunnen bellen naar 0900 nummers maar het wordt lastig voor mensen die alleen maar mobiel bellen en er daardoor dus voor hen een probleem ontstaat. Gelukkig leven we in een vrij land en kan je overstappen naar een concurrent als de service je niet bevalt....
Reputatie 3
Badge +9
Ik gebruik geen 0900 nummers, maar ik kan me helemaal vinden in Brigitte d'r standpunt.
Reputatie 7
Badge +9
Gelukkig leven we in een vrij land. Daarom kan iedereen die vindt dat als hij / zij in zijn / haar keuzes beknot wordt, besluiten om elders zijn / haar heil te vinden. 

Succes verder! 
Goed, ik  zal dus mijn bel te goed opbellen, en dat gaat simyo er gewoon uit, ik bepaal als klant graag zelf wie en wat ik bel, en dat word dus niet bepaald door simyo.
Badge +6
Het creëren van eventuele hoge rekeningen heeft de beller zelf in de hand en niet Simyo. Laat de klant dus zijn eigen verantwoordelijkheid svp, zoals hij dat ook heeft bij een vaste telefoonaansluiting.

Hoi Geevee,

Ik snap je standpunt en die begrijp ik ook. Echter heeft Simyo ervoor gekozen deze optie niet beschikbaar te maken voor de klanten.
Het creëren van eventuele hoge rekeningen heeft de beller zelf in de hand en niet Simyo. Laat de klant dus zijn eigen verantwoordelijkheid svp, zoals hij dat ook heeft bij een vaste telefoonaansluiting.
Badge +6
Zeer klantonvriendelijk om die nummers te blokkeren!

Hoi Geevee,

Ik snap dat je dit klant onvriendelijk vindt maar het onnodig creëren van hoge rekeningen is nog klant onvriendelijker.
Simyo heeft om deze reden besloten het bellen naar dit soort nummers niet mogelijk te maken.
Zeer klantonvriendelijk om die nummers te blokkeren!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Paul,

Het bellen naar 0909 en 0906 brengt hoge kosten met zich mee. We hebben deze dienst daarom geblokkeerd. We vermelden dit op onze website bij de veelgestelde vragen.

Groetjes,

Alex

Reageer