.

Beantwoord

Hoe zet ik mijn voicemail uit?

  • 29 June 2012
  • 65 reacties
  • 15598 Bekeken

Badge
Hoe zet ik mijn voicemail af?
icon

Beste antwoord door Manisha 30 June 2012, 14:16

Bekijk originele reactie

65 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Henk,

Geen probleem en hartelijk dank voor je excuses. Dat waardeer ik enorm 🙂 Zojuist heb ik je voicemail vanuit onze kant op non-actief gezet. Deze kan nu dus niet meer gebruikt worden. Mocht je hem toch weer aan willen hebben, laat het dan even weten. Wij zullen dit dan voor je in orde maken.

Groetjes,
Angela
Reputatie 5
Badge +10
Hoi chemdennis en Jonas,

Het lijkt er op dat er technisch gezien iets mis is gegaan. Waarvoor excuses. Als jullie willen kan ik de voicemail door de technische dienst uit laten schakelen. Om de voicemail vervolgens weer aan te zetten, zul je dit aan mij of een collega moeten vragen. Het aan/uit zetten via het belmenu is dan namelijk uitgeschakeld.

Graag verneem ik jullie akkoord hiervoor zodat ik de technische dienst kan vragen om het uit te zetten.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
@ Jonas. Dat is goed. Mocht je het opnieuw ervaren, laat dit dan even weten. Dan zetten we de voicemail hier uit.

@ Chemdennis. Als je je toestel rond 17:30 uit/aan zet, zou de voicemail niet meer actief mogen zijn.

Groetjes,

Alex
Badge +1
@ Alex,

Het is voor elkaar, vriendelijk bedankt!


Groet,

Dennis
Reputatie 2
Badge +1
Hey chemdennis,

Bedankt voor jouw feedback. Goed om te horen dat alles is opgelost!
Beste Alex,

Vandaag voor de 4x sinds ik simyo klant ben mijn voicemail uitgezet, en daardoor ook mijn voicemail gisteren zomaar of moeten luisteren.
Graag mijn voicemail definitief uitzetten. Graag zou ik ook zien dat de extra gemaakte kosten hiervoor dus terug gestort worden,

mvg,
Cris
Ikzelf heb dezelfde ervaring met voicemail. Ik gebruik nooit voicemail en beluister het daarom ook nooit. Wanneer iemand belt geef ik de voorkeur terug te bellen aan de hand van het nummer die ik in mijn display zie. Met voicemail zie ik dat niet; ik kan uitsluitend de voicemail afluisteren.

En toch wordt op de een of andere wijze de voicemail telkens kennelijk weer geactiveerd en blijf ik dus de boodschap krijgen dat ik onbeluisterde voicemail zou hebben. Gedurende een telefoongesprek vandaag hoorde ik een piepje en kreeg een melding dat ik voicemail zou hebben ontvangen. Vandaag maar weer opnieuw 'gedeactiveerd'. Uiteraard is dit bijzonder vervelend vanwaar ik ook graag een zinvolle verklaring van Simyo zou willen.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Cris en simyo1,

Het lijkt er op dat het technisch weer wordt terug gezet. Dit zou niet mogen gebeuren. Ik kan dit probleem voor jullie laten verhelpen door de technische dienst. Dat betekent wel dat wanneer jullie de voicemail weer aan willen hebben, jullie dit ook weer door een Simyo medewerker moeten laten aanzetten.

Mocht je hierdoor kosten hebben gemaakt, zullen we dit vergoeden. Ik wil dit graag voor jullie in orde maken zodra ik terugkoppeling van jullie heb. Dan weet ik in ieder geval dat het niet nogmaals zal voorkomen. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Best Alex,

Het zou fijn zijn als mijn voicemail definitief uitblijft en de extra onkosten vergoed worden.

mvg,
Cris
Sinds een paar dagen staat mijn voicemail aan terwijl ik het na deactivatie nooit heb aangezet. Dit ervaar ik zeer storend aangezien ik mijn prepaid hoofdzakelijk voor mijn werk gebruik en er nu verwacht wordt dat ik terugbel. Ik vind dit een kwalijke zaak en zie graag een compensatie voor het storende ongemak.
Reputatie 5
Badge +10
Best Alex,

Het zou fijn zijn als mijn voicemail definitief uitblijft en de extra onkosten vergoed worden.

mvg,
Cris


Hoi Cris,

Excuses voor de late reactie. De voicemail zal binnen 24 uur worden uitgezet. Ik zie inderdaad aan je verbruik terug dat je hierdoor een aantal keer het nummer van de voicemail hebt moeten draaien. Ik heb de kosten voor je nagerekend en zal daarom € 1,29 aan je beltegoed toevoegen.

Sinds een paar dagen staat mijn voicemail aan terwijl ik het na deactivatie nooit heb aangezet. Dit ervaar ik zeer storend aangezien ik mijn prepaid hoofdzakelijk voor mijn werk gebruik en er nu verwacht wordt dat ik terugbel. Ik vind dit een kwalijke zaak en zie graag een compensatie voor het storende ongemak.

Welkom op het forum Forevrfriend,

Ik zie dat jij de voicemail in 2010 hebt uit gezet. Daarna zie ik geen contact momenten met de voicemail terug. Je hebt hierdoor dus ook geen kosten hoeven maken. Ik kan de voicemail def. voor je uit laten zetten door de technische dienst. Je kunt de voicemail dan alleen door een klantenservicemedewerker van Simyo weer aan laten zetten. Kan je mij even laten weten of ik dit voor je in orde moet maken?

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,

Graag zou ik de voicemail definitief willen laten uitzetten. Het moet toch niet zo zijn dat hij na een tijdje automatisch weer wordt aangezet wat mij nu is overkomen? Een gebruiksvriendelijke en kosteloze tip is om de klant dit zelf te laten instellen via mijn Simyo.
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb mijn voicemail 17-04 via 12339 (weer) uitgezet nadat ik merkte dat er iemand mijn voicemail had ingesproken. Ik hoop dat deze nu uit blijft staan, ik had eerder via mijn Nokiamenu alle doorschakelingen laten opheffen, dit blijkt dus niet afdoende te zijn.
Graag ook mijn voicemail definitief uitzetten.
Reputatie 7
Badge +9
Alex, gefeliciteerd met je 5000e bijdrage op dit forum.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Alex,

Graag zou ik de voicemail definitief willen laten uitzetten. Het moet toch niet zo zijn dat hij na een tijdje automatisch weer wordt aangezet wat mij nu is overkomen? Een gebruiksvriendelijke en kosteloze tip is om de klant dit zelf te laten instellen via mijn Simyo.


Hoi Forevrfriend,

De voicemail zal binnen 24 uur zijn uitgeschakeld. Bedankt voor je tip.

Ik heb mijn voicemail 17-04 via 12339 (weer) uitgezet nadat ik merkte dat er iemand mijn voicemail had ingesproken. Ik hoop dat deze nu uit blijft staan, ik had eerder via mijn Nokiamenu alle doorschakelingen laten opheffen, dit blijkt dus niet afdoende te zijn.
Graag ook mijn voicemail definitief uitzetten.


Alex, gefeliciteerd met je 5000e bijdrage op dit forum.

Hoi franswon,

Allereerst bedankt voor de felicitatie 😃. Had het zelf niet eens door. In ons systeem zie ik dat de voicemail op 17/4/13 voor het is uit gezet. Het zou dus gewoon uit moeten staan. Klopt dit?

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Alex,

Ik dacht dat het automatisch was uitgezet via de instellingen in mijn Nokia E7-00, dat schijnt dus niet gelukt te zijn. Vandaar dat ik via 12339 dit alsnog heb gedaan.
Ik ga er dus van uit dat de voicemail nu uit blijft staan.
Reputatie 5
Badge +10
Ok ik begrijp het. Mocht de voicemail toch nog aan staan, hoor ik het graag.

Groetjes,

Alex
Hallo, enige tijd geleden heb ik verzocht mijn voicemail permanent uit te schakelen. Dit ging langere tijd goed. Echter krijgen mensen die mij tegenwoordig bellen toch gewoon weer mijn voicemail. Op MijnSimyo staat voicemail uitgeschakeld. Is het mogelijk dat mijn voicemail weer gewoon definitief word uitgeschakeld? Alvast bedankt.
Badge +6
Hallo, enige tijd geleden heb ik verzocht mijn voicemail permanent uit te schakelen. Dit ging langere tijd goed. Echter krijgen mensen die mij tegenwoordig bellen toch gewoon weer mijn voicemail. Op MijnSimyo staat voicemail uitgeschakeld. Is het mogelijk dat mijn voicemail weer gewoon definitief word uitgeschakeld? Alvast bedankt.

Hoi Diaz,

Welkom op het forum!
Ik heb de technische afdeling gevraagd je voicemail voor je uit te zetten op het netwerk.
Hallo,

Ik zou ook graag de voicemail uitgeschakeld willen hebben, ik had de voicemail uitgeschakeld (zo'n 2 jaar terug),
maar hij is weer vanzelf ingeschakeld.


Groeten Bianca
Badge +6
Hallo,

Ik zou ook graag de voicemail uitgeschakeld willen hebben, ik had de voicemail uitgeschakeld (zo'n 2 jaar terug),
maar hij is weer vanzelf ingeschakeld.


Groeten Bianca


Hoi B.N.,

Welkom op het forum!
Ik heb de technische afdeling gevraagd je voicemail voor je uit te zetten op het netwerk.
Dank je wel.

Groetjes Bianca
Badge +6
Hoi B.N.,

Graag gedaan. Fijne dag.
Dank je Natascha! de voicemail is nu inderdaad weer uitgeschakeld.
Nog één opmerking hierover; wanneer ik wordt gebeld verbreekt de verbinding nogal snel......de persoon die mij probeert te bereiken krijgt al na 3 of 4 keer over te gaan te horen "voicemail bestaat niet" of zoiets.....vaak dus te kort om tijdig m'n telefoon aan te nemen (zelfs al bevindt deze zich in m'n handtas) 
Is het mogelijk de telefoon langer te laten overgaan?
Mijn vriend is ook klant bij Simyo (met voicemail uitgeschakeld) en zijn telefoon gaat veel langer over voordat de verbinding wordt verbroken.
Alvast hartelijk dank!
groetjes Liesbeth Diaz
 
Badge +8
Dank je Natascha! de voicemail is nu inderdaad weer uitgeschakeld.
Nog één opmerking hierover; wanneer ik wordt gebeld verbreekt de verbinding nogal snel......de persoon die mij probeert te bereiken krijgt al na 3 of 4 keer over te gaan te horen "voicemail bestaat niet" of zoiets.....vaak dus te kort om tijdig m'n telefoon aan te nemen (zelfs al bevindt deze zich in m'n handtas)
Is het mogelijk de telefoon langer te laten overgaan?
Mijn vriend is ook klant bij Simyo (met voicemail uitgeschakeld) en zijn telefoon gaat veel langer over voordat de verbinding wordt verbroken.
Alvast hartelijk dank!
groetjes Liesbeth Diaz


Hoi Diaz,

Ik heb het even voor je nagekeken met de mannen van de technische afdeling. Bij het uitzetten van de voicemail, was er een instelling blijven hangen. Zij hebben die nu alsnog voor je verwijderd.
Wanneer je je toestel even uitschakelt en daarna weer inschakelt, zal de voicemail helemaal verdwenen zijn. Ook de melding die je bellers nu nog kregen.
Je telefoon zou nu weer net zo lang over moeten gaan als die van je vriend.

Laat je hier nog even weten of het gewerkt heeft?

Groetjes, Charlene

Reageer