.

Beantwoord

Hoe zet ik mijn voicemail uit?

  • 29 June 2012
  • 65 reacties
  • 15598 Bekeken

Badge
Hoe zet ik mijn voicemail af?
icon

Beste antwoord door Manisha 30 June 2012, 14:16

Bekijk originele reactie

65 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi riavanmeijeren,

Dat lijkt me niet echt een goede manier om maar alles uit te zetten en klanten overal om te moeten laten vragen. Het scheelt een hoop gedoe om sommige dingen gewoon aan te zetten en dit goed naar klanten te communiceren zoals bijvoorbeeld met het internet.

Als je je voicemail uit wilt hebben dan kan je dat altijd aan ons laten weten. Dan zetten wij de voicemail voor je uit. Heb je hier nog vragen over?

@franswon bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Ria,

Dus zou bellen ook maar standaard uitgezet moeten worden, want een heleboel mensen gebruiken WhatsApp om te bellen... oops, dat gaat dan ook niet want internet staat dan ook standaard uit natuurlijk.

Ik denk echt niet dat de klanten het op prijs zouden stellen als alle opties standaard uit zouden staan.
Vreemd dat als je iets niet wilt, zoals voicemail, dat je dat dan moet uitzetten (verkooptruc), het zou zo moeten zijn dat als je iets wil, dat je daar dan om vraagt. ik lees hier en daar dat de voicemail, ook weer vanzelf aangaat, als je hem hebt uitgezet, dit wil ik absoluut niet, ik wil geen voicemail!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Henk,

Geen probleem en hartelijk dank voor je excuses. Dat waardeer ik enorm 🙂 Zojuist heb ik je voicemail vanuit onze kant op non-actief gezet. Deze kan nu dus niet meer gebruikt worden. Mocht je hem toch weer aan willen hebben, laat het dan even weten. Wij zullen dit dan voor je in orde maken.

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi Henkmini,

Zoals je ziet heb ik je bericht aangepast. Ik wil je met alle liefde antwoord geven op je vraag en je zoveel mogelijk helpen. Mits er op een respectvolle manier een gesprek gevoerd wordt. Het niet niet toegestaan om scheldwoorden te gebruiken volgens onze huisregels. Om die reden heb ik dit uit je bericht gehaald.


In dit topic is een aantal keer aangegeven dat je jouw voicemail zelf uit kunt zetten. Om je voicemail uit te zetten, bel je 12339. Lukt dit niet? Dan kun je dit altijd bij ons aangeven zodat wij hem een zetje geven in het systeem. Als je dit wilt, geef het dan aan. Dan maak ik het alsnog in orde voor je.

Groetjes,
Angela


Sorry Angela. Mijn excuses!
Het is zo irritant wanneer je klant niet de baas is over zijn eigen abonnement en mogelijkheden.
Ik hoop dat uw actie nu resultaat geeft.
Bedankt bedankt!
Henk
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Henkmini,

Zoals je ziet heb ik je bericht aangepast. Ik wil je met alle liefde antwoord geven op je vraag en je zoveel mogelijk helpen. Mits er op een respectvolle manier een gesprek gevoerd wordt. Het niet niet toegestaan om scheldwoorden te gebruiken volgens onze huisregels. Om die reden heb ik dit uit je bericht gehaald.

In dit topic is een aantal keer aangegeven dat je jouw voicemail zelf uit kunt zetten. Om je voicemail uit te zetten, bel je 12339. Lukt dit niet? Dan kun je dit altijd bij ons aangeven zodat wij hem een zetje geven in het systeem. Als je dit wilt, geef het dan aan. Dan maak ik het alsnog in orde voor je.

Groetjes,
Angela
Badge
Hoe zet ik die voice mail eindelijk uit
Puinhoop bij jullie
Reputatie 5
Badge +11
Hoi chemdennis,

Excuses voor dit ongemak, Dennis. Het is me niet duidelijk waar het mis is gegaan, maar je voicemail is nu definitief verwijderd.
Ook heb ik de hoofdletters en uitroeptekens verwijderd, dat maakt je bericht wat beter leesbaar.
Badge +1
Het is twee jaar goed gegaan...

Tot m'n grote verbazing krijg ik vandaag (en een paar dagen geleden al) bericht dat ik een voicemail-bericht heb!

Mij is twee jaar geleden gezegd (zie boven) dat wanneer ik mijn voicemail actief wil hebben, ikzelf actie moet ondernemen; ik zie het.

Graag kostenloos uitzetten!
Reputatie 5
Badge +11
Net als vele andere was ik ook enkele keren onaangenaam verast door herhaaldelijk spontaan geactiveerd voicemail.
Vanaf dag 0 dat ik simyo gebruik heb ik nooit zelf deze functie gewenst nog aangezet. Sterker nog moest ik het paar keer uitzetten.
Telkens worden er kosten in rekening gebracht.
Voor de duidelijkheid, ik wil geen voicemail! Gaarne deze functie permanent uitzetten ook waneer min beltegoed uitgeput raakt!
Alvast bedankt 


Hi tepaks, welkom op het forum!

Zoals Charlene het voor RiniaS in orde gemaakt heeft, maak ik het in orde voor jou.
Het klopt trouwens dat het komt doordat je beltegoed op of net onder €0 komt, maar zal verleden tijd zijn na vandaag :)

RiniaS, dank je voor het meedenken!
Charlene, hierboven te vinden, heeft het voor mij geregeld.
@RiniaS
Hoe kan ik het aanvragen?
@Tepaks:
Ik heb nu begrepen dat je voicemail instelling telkens wordt gereset wanneer je saldo op €0 of lager staat. Na het opwaarderen kun je het weer uitschakelen. Of je moet zoals ik aangevraagd heb een verzoek doen om de optie voor voicemail helemaal hard uit te schakelen.
Net als vele andere was ik ook enkele keren onaangenaam verast door herhaaldelijk spontaan geactiveerd voicemail.
Vanaf dag 0 dat ik simyo gebruik heb ik nooit zelf deze functie gewenst nog aangezet. Sterker nog moest ik het paar keer uitzetten.
Telkens worden er kosten in rekening gebracht.
Voor de duidelijkheid, ik wil geen voicemail! Gaarne deze functie permanent uitzetten ook waneer min beltegoed uitgeput raakt!
Alvast bedankt 
Badge +8
Sorry voor de verlate reactie, maar het voicemailprobleem is nu dermate irritant aan het worden dat mensen mij na twee keer overgaan al niet eens meer kunnen bereiken. Ik zou ook graag zien dat mijn voicemail 'technisch' wordt uitgeschakeld.
Alvast mijn dank hiervoor.


Hoi RiniaS,

Ik heb je vraag beantwoord in dit topic.

Groetjes,
Charlene

Groetjes, Charlene
Welkom op het forum Cris en simyo1,

Het lijkt er op dat het technisch weer wordt terug gezet. Dit zou niet mogen gebeuren. Ik kan dit probleem voor jullie laten verhelpen door de technische dienst. Dat betekent wel dat wanneer jullie de voicemail weer aan willen hebben, jullie dit ook weer door een Simyo medewerker moeten laten aanzetten.

Mocht je hierdoor kosten hebben gemaakt, zullen we dit vergoeden. Ik wil dit graag voor jullie in orde maken zodra ik terugkoppeling van jullie heb. Dan weet ik in ieder geval dat het niet nogmaals zal voorkomen. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex


Sorry voor de verlate reactie, maar het voicemailprobleem is nu dermate irritant aan het worden dat mensen mij na twee keer overgaan al niet eens meer kunnen bereiken. Ik zou ook graag zien dat mijn voicemail 'technisch' wordt uitgeschakeld.
Alvast mijn dank hiervoor.
Badge +8
Ook ik was onaangenaam verrast toen ik gisteren ineens een voicemail bericht binnen kreeg. Ik was namelijk in de veronderstelling dat mijn voicemail uit was. Dat had ik enkele jaren geleden al gedaan. Ik heb 'm nu opnieuw uitgezet. De kosten van het bellen naar 12339 zijn niet erg, want ik krijg mijn maandelijkse tegoed toch nooit op. Maar ik vind het wel heel vervelend dat mijn voicemail zomaar ineens weer aan was. Ik heb 'm niet voor niks uitgezet natuurlijk. Hoe kan dat?
Oh ik zie het al, ik heb een iPhone en zal dus wel per ongeluk dat voicemail knopje aangeklikt hebben. :-(
Met dat knopje gaat 'ie zeker niet uit als je er nog eens op klikt? En kan ik ergens zien of ik er per ongeluk op geklikt heb? Of moet ik wachten tot er ineens een voicemailbericht is?


Hoi Willemijn L,

Als je op het voicemail knopje drukt, belt je toestel automatisch naar 1233. Het kan dat je Voicemail daarmee is aangezet. Om hem uit te zetten kies je 12339, dat gaat niet met dat knopje, maar dat heb je inmiddels ook alweer gedaan, zie ik. Ik zie inderdaad dat jij na de overstap van prepaid naar abonnement in 2011 de Voicemail ook al had uitgezet.
In principe is je Voicemail gewoon uit, als je hem uit hebt geschakeld.
Ik heb nog voor je gekeken of je die voicemail knop kunt uitschakelen op de iPhone, maar dat schijnt dus onmogelijk moeilijk te zijn. Wellicht zou je daar naar kunnen informeren op een iPhone forum? Dan loop je het risico niet meer hem per ongeluk aan te klikken.

Groetjes,
Charlene
Reputatie 1
Ook ik was onaangenaam verrast toen ik gisteren ineens een voicemail bericht binnen kreeg. Ik was namelijk in de veronderstelling dat mijn voicemail uit was. Dat had ik enkele jaren geleden al gedaan. Ik heb 'm nu opnieuw uitgezet. De kosten van het bellen naar 12339 zijn niet erg, want ik krijg mijn maandelijkse tegoed toch nooit op. Maar ik vind het wel heel vervelend dat mijn voicemail zomaar ineens weer aan was. Ik heb 'm niet voor niks uitgezet natuurlijk. Hoe kan dat?


Oh ik zie het al, ik heb een iPhone en zal dus wel per ongeluk dat voicemail knopje aangeklikt hebben. :-(
Met dat knopje gaat 'ie zeker niet uit als je er nog eens op klikt? En kan ik ergens zien of ik er per ongeluk op geklikt heb? Of moet ik wachten tot er ineens een voicemailbericht is?
Reputatie 1
Ook ik was onaangenaam verrast toen ik gisteren ineens een voicemail bericht binnen kreeg. Ik was namelijk in de veronderstelling dat mijn voicemail uit was. Dat had ik enkele jaren geleden al gedaan. Ik heb 'm nu opnieuw uitgezet. De kosten van het bellen naar 12339 zijn niet erg, want ik krijg mijn maandelijkse tegoed toch nooit op. Maar ik vind het wel heel vervelend dat mijn voicemail zomaar ineens weer aan was. Ik heb 'm niet voor niks uitgezet natuurlijk. Hoe kan dat?
Badge +8
Wanneer je voicemail ongewenst aangezet is dan zou dit kunnen komen doordat je misschien een iPhone gebruikt. Als je naar je telefoonboekje gaat in je iPhone dan heb je rechts beneden een toets zitten "voicemail", als je deze per ongeluk aanklikt dan wordt automatisch je voicemail aangezet. Dit is naar mijn weten niet op te lossen.

Hoi Ellis Johansen,

Welkom op het forum:)
En meteen bedankt voor de tip. Uitkijken dus, met dat knopje, als je geen voicemail wilt gebruiken.

Groetjes,
Charlene
Wanneer je voicemail ongewenst aangezet is dan zou dit kunnen komen doordat je misschien een iPhone gebruikt. Als je naar je telefoonboekje gaat in je iPhone dan heb je rechts beneden een toets zitten "voicemail", als je deze per ongeluk aanklikt dan wordt automatisch je voicemail aangezet. Dit is naar mijn weten niet op te lossen.
Badge +8
Ook bij mij is de voicemail vanzelf weer aangegaan. Ik had deze op 9 mei 2011 om 19:29 uur uitgezet.

Graag mijn voicemail permanent uitzetten.

Groet,
Ale


Hoi Ale,

Welkom op het forum :)
Onze technische dienst heeft de voicemail voor je verwijderd. Dit kun je ook altijd doen met 12339, zoals je eerder in 2011 had gedaan. Dat is de beste en snelste manier.

Groetjes,

Charlene
Ook bij mij is de voicemail vanzelf weer aangegaan. Ik had deze op 9 mei 2011 om 19:29 uur uitgezet.

Graag mijn voicemail permanent uitzetten.

Groet,
Ale
Super bedankt! Ik ga het proberen.....
Badge +8
Dank je Natascha! de voicemail is nu inderdaad weer uitgeschakeld.
Nog één opmerking hierover; wanneer ik wordt gebeld verbreekt de verbinding nogal snel......de persoon die mij probeert te bereiken krijgt al na 3 of 4 keer over te gaan te horen "voicemail bestaat niet" of zoiets.....vaak dus te kort om tijdig m'n telefoon aan te nemen (zelfs al bevindt deze zich in m'n handtas)
Is het mogelijk de telefoon langer te laten overgaan?
Mijn vriend is ook klant bij Simyo (met voicemail uitgeschakeld) en zijn telefoon gaat veel langer over voordat de verbinding wordt verbroken.
Alvast hartelijk dank!
groetjes Liesbeth Diaz


Hoi Diaz,

Ik heb het even voor je nagekeken met de mannen van de technische afdeling. Bij het uitzetten van de voicemail, was er een instelling blijven hangen. Zij hebben die nu alsnog voor je verwijderd.
Wanneer je je toestel even uitschakelt en daarna weer inschakelt, zal de voicemail helemaal verdwenen zijn. Ook de melding die je bellers nu nog kregen.
Je telefoon zou nu weer net zo lang over moeten gaan als die van je vriend.

Laat je hier nog even weten of het gewerkt heeft?

Groetjes, Charlene

Reageer