.

Beantwoord

Afgesloten wegens hoogverbruik, wat nu?

  • 10 February 2013
  • 4 reacties
  • 524 Bekeken

ik ben afgesloten en snap niet goed waarom... Had wel bij verbruikerskoten 95 EURO nog staan maar om me daarvoor nu ineens af te slutien , heb rekeningen altijd betaald.. Heb nu verbruikerskosten zaterdags overgemaakt ben al vanaf maandag afgesloten maar snap het echt niet want simyo is automatisch gemachtigd om gsmrekening af te schrijven dus hadden die 95 er gewoon komend keer kunnen afschrijven..als ik probeer te bellen word er gezegd dat om administratieve redenen gsm is afgesloten moet bellen naar klantenservice 1200 maar an niet bellen 
icon

Beste antwoord door Alex 11 February 2013, 16:45

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum EEFERSEN,

Ik zie dat je aansluiting is geblokkeerd wegens hoogverbruik. Ik zie dat er vrij veel naar servicenummers wordt gebeld. Houdt er rekening mee dat het bellen naar dit soort nummers buiten de bundel valt. In het topic over hoogverbruik staat uitgelegd hoe de aansluiting weer kan worden geactiveerd.

Groetjes,

Alex

Ook ik blijk afgesloten te zijn vanwege hoge verbruikskosten doordat ik op vakantie ben in het buitenland. Ik vind dit echt ZO klantonvriendelijk!! Ook ik ben al jaren klant bij Simyo, heb dit nog nooit meegemaakt. Betaal altijd automatisch. En nu wordt ik gewoonweg afgesloten!!!???

Ik zou hiervoor dus echt kunnen overstappen naar andere provider, terwijl ik al jaren klant ben 😐. Ik heb dit nummer ook zakelijk in gebruik en dit geeft toch wel een heel vreemd beeld naar mijn klanten toe. 

Ik dring er bij jullie dan ook scherp op aan dit onmiddellijk op te lossen!!

Reputatie 7
Badge +9

@Moderatoren: Zie ook dit topic en deze, deze en deze post over hetzelfde.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Nicole Weemaes,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je dezelfde vraag ook in een ander topic hebt gesteld. Ik heb je vraag onder dit topic beantwoord :). 

Bedankt voor het melden @Groentjuh!!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer