.

Beantwoord

Zijn er nog leuke acties bij Simyo?

  • 18 April 2016
  • 9 reacties
  • 231 Bekeken

Badge
SIMYO is niet meer marktconform. Hollands Nieuwe geeft 1000 mb/ min weg voor 10 euro. Tijd om over te stappen of komt Simyo met een lruke actie.
icon

Beste antwoord door Sean 19 April 2016, 11:23

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Eric Opgenoort,

Welkom op het Simyo forum!

Wat jammer dat je erover nadenkt om over te stappen. Heb je onze nieuwe bundels al gezien?

Als je met een jaar verlengt krijg je per maand 1000 MB en 300 belminuten voor €11,- . Dat is even duur als het 1000 MB/ MIN/ SMS jaarabonnement van Hollands nieuwe.

Daarnaast betaal je natuurlijk geen aansluitkosten en gaan de abonnementskosten niet na een jaar omhoog.

Dat is toch een leuke actie 😃?

Groetjes,
Sean
Badge
Ga ik zeker naar kijken. Thx
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Eric opgenoort,

Goed om te zien dat je ons toch in overweging neemt en niet direct besluit over te stappen 🙂 Ik hoop dat de nieuwe bundels in de smaak vallen. Mocht je nog vragen hebben of meer informatie willen, laat het dan gerust weten. We helpen je graag!

Groetjes,
Angela
Badge
Intussen gekozen voor nieuwe bundel bij Simyo.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Eric Opgenoort,

Wat goed dat je hebt besloten om bij Simyo te blijven!

Super dat je ons een bericht hebt gestuurd op het moment dat je overwoog om over te stappen :D

Laat je het weten als we nog iets anders voor je kunnen doen?

Groetjes,
Sean
Badge
mijn dochter wilt ook naar een nieuwe bundel/ is 500 mb extra nog van kracht
ze kon hem namelijk niet vinden thx
Reputatie 5
Badge +9
Hoi eric opgenoort,

Hoe lang zit je dochter al bij Simyo? En wat voor contract heeft zij nu? Het ligt namelijk aan het soort contract wat zij nu heeft.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,
Caspar
Badge
intussen gelukt/ bellen duurder/ Internet goedkoper en 500 mb extra / onder de streep zelfde bedrag. Gr Eric
Reputatie 7
Badge +10
Dat is goed om te lezen Eric! Fijn dat je een passende aanbieding hebt kunnen vinden en hebt besloten om bij ons te blijven 🙂 Mocht je onze hulp nog eens nodig hebben, dan zien we je graag terug op het forum!

Groetjes,
Angela

Reageer