.

Beantwoord

Wat zijn de voorwaarden van de nieuwe tarieven?


Badge
Onlangs heb ik een mail ontvangen met het aanbod voor trouwe klanten om een 1 jarig contract af te sluiten en hierbij gratis MB's te ontvangen. Ik vroeg me af in hoeverre de voorwaarden verschillen met het contract wat ik nu heb.

Mvg Carla
icon

Beste antwoord door Angela 11 April 2016, 15:56

Bekijk originele reactie

10 reacties

Ik heb ook z'n mail ontvangen. Heb nu abonnement van 4 euro per mnd en dan 100 min bellen/sms. Als ik de voordeligste data erbij pak komt er dan 6 euro bij? Dan is het totale bedrag 10.00.
Hoi ik heb de mail ontvangen en ben op het aanbod ingegaan en weer een contract voor 1 jaar aangegaan . Daarbij voor 6 euro 500 mb + 500 mb gratis en 100 min voor 4 euro. Aangezien ik geen mb's had is deze meteen ingegaan deze maand en niet pas 1 mei wat op zich top is. Alleen staat nu bijj mijn maandkosten 14.40. Hoe kan dit? Dat ik een deel van de 6 euro moet betalen deze maand snap ik, maar waar komt de rest van het bedrag vandaan? En klopt dit wel.

Ik hoor van jullie

MvG Petra
Bedankt voor jullie snelle reactie per mail, en ja ik had nog geen mb maar dan snap ik nog steeds niet hoe een maandbundel van 10, 00 euro deze maand 14.40 euro wordt. Dat ik op de 4 euro van mijn belminuten een deel van de 6 euro voor de mb moet betalen lijkt me logisch, maar dit kan toch nooit meer zijn dan 10 euro in totaal

MvG Petra
Als ik mijn contract verleng voor een jaar krijg ik gratis MB’s. Ik heb nu een abonnement van 1000MB mocht ik in de toekomst naar 500MB gaan, krijg ik dan nog steeds die 1000MB gratis of wordt dit dan ook 500MB?
Bedankt voor jullie snelle reactie per mail, en ja ik had nog geen mb maar dan snap ik nog steeds niet hoe een maandbundel van 10, 00 euro deze maand 14.40 euro wordt. Dat ik op de 4 euro van mijn belminuten een deel van de 6 euro voor de mb moet betalen lijkt me logisch, maar dit kan toch nooit meer zijn dan 10 euro in totaal

MvG Petra


Log eens in op je Mijn Simyo, kun je bij details zien waaruit je kosten bestaan.. 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Voor degene die voor het eerst reageren, van harte welkom op het Simyo Forum.

Omdat jullie allemaal andere vragen hebben, ga ik deze apart behandelen. Helaas is 1 antwoord niet voldoende om al jullie vragen te beantwoorden :)

@Carla H, goed dat je dit vraagt! Op dit moment is jouw jaarcontract verlopen. Dit betekent dat je jouw contract maandelijks kunt opzeggen. Besluit je in te gaan op ons aanbod, verleng je jouw contract met 1 jaar. Je bent dan nog steeds vrij om je bundels elke maand aan te passen, maar je kunt niet meer maandelijks opzeggen. Verder veranderen de voorwaarden niet. De tarieven en het aantal MB wel 🙂 Je zal goedkoper uit zijn en meer MB's krijgen. Heb je hier nog vragen over?

@Judith4, goed om te zien dat je het gekozen voor onze nieuwe bundels 🙂 Heel veel plezier hiervan! Mocht je vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

@P-tra, dat er verwarring is ontstaan kan ik begrijpen. Zoals je zelf al aangeeft, betaal je op deze factuur een deel van je nieuw internetbundel. Normaal betaal je jouw abonnementskosten bij Simyo vooruit. Dit betekent dat je op de factuur van april de bundelkosten betaalt voor mei. Omdat je nu halverwege april deze nieuwe bundel hebt aangevraagd, kunnen wij hem niet meer berekenen op de factuur van maart. Om die reden betaal je eenmalig de bundel van april op de factuur van april.

Samenvattend; je betaalt de belbundel en databundel van mei en eenmalig een stukje databundel van april. Maakt dit het duidelijker? Ik wens je veel plezier met de nieuwe bundels :)

@zktom82, goed dat je dit vraagt! Als je de bundel wijzigt, krijg je de extra MB's die horen bij de bundel waarnaar je wijzigt. Je behoudt dan dus niet de 1000MB maar krijgt 500MB extra. Maakt dit het duidelijker?

@Raytje, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela
Hoi Angela. Heb niet gezegd dat ik van bundel wijzig. Mijn vraag was dat het totale bedrag 10 euro is als ik wijzig naar nieuwe bundel. Ik heb niet zoveel data nodig. Dacht dat er ook goedkopere bundels waren voor
7 euro.
Gr Judith
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Judith4,

Volgens mij heeft Angela je vraag niet goed gelezen, sorry daarvoor 😉! De 200 MB bundel van € 6,- is inderdaad de goedkoopste internetbundel die we hebben voor Sim Only klanten. Je komt dat inderdaad uit op € 10,- per maand in jouw geval 🙂. Bij deze 200 MB, krijg je nog gratis MB's. Dat is de actie. Het is niet zo dat je gratis een MB bundel aan kunt zetten.

Heb ik zo antwoord gegeven op je vraag?

Groetjes, Tiury
Ja dank je wel
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Judith4,

Mooi dat het nu duidelijk is 😃 Voor verdere vragen weet je ons te vinden!

Groetjes,
Caspar

Reageer