.

Beantwoord

Wat kan ik doen met mijn abonnement na 1 jaar?


Badge
Hallo heb al jaren naar tevredenheid een abonnement bij jullie. Heb zo hier en daar wel eens mijn bundel aangepast en dat ging allemaal prima. Maar wat me telkens verbaast bij jullie net als nu na een jaar weer dat het abonnement is afgelopen, komen jullie met een mail van, Beste Fred je kunt je abonnement weer aanpassen met leuke aanbieding op je bundel dan denk ik ok laat ik eens gaan kijken. En wat schept mijn verbazing blijkt wat ik heb gewoon goedkoper is dan wat jullie aanbieden dan denk ik als jullie vaste klanten zo graag willen behouden kom dan ook met scherper of leuke aanbieding want met z'niet maaltje kan en heb ik niks aan. Ben benieuwd hoe jullie hierop reageren.
Met vriendelijke groet: Fred van Wessel.
icon

Beste antwoord door Angela 29 July 2016, 11:50

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Ik begrijp denk ik wat je bedoelt. In de loop van de jaren zijn de bundels er inderdaad niet goedkoper op geworden. Wél wordt nu de mogelijkheid geboden voor vaste klanten, minimaal 9 maanden simonly, om een gratis verdubbeling van de databundel te krijgen.
Badge
En waarom zie ik die aanbieding daar dan niet als ik in mijn app ga kijken om die bijvoorbeeld te nemen.... Alles is gewoon duurder dan wat ik nu heb...
Bijv: 6 euro voor 300 belminuten en 2000mb voor 14 euro. Beide als ik die hoger zou willen hebben zijn dan duurder raar hé. Tegenstrijdig met wat jij zegt. Met vriendelijke groet:
FRED VAN Wessel
Badge
En waar zou ik dan die gratis verdubbeling van mijn data dan aan moeten klikken....zie nergens daar een optie voor omdat te doen.....
Reputatie 7
Als je naar je Mijn Simyo pagina gaat, dus niet de app, dan kun je daar verlengen met een jaar. In dat geval krijg je een verdubbeling van de databundel.
Badge
Ok maar dan hou ik wel mijn maandelijkse laste van wat ik nu heb....
Dus ik behoud mijn 300 belminuten van 6 euro en ik krijg ipv 2000 dan 4000mb voor 14 euro totaal van 20 euro. En dat voor 1 jaar te verlengen.......
Reputatie 7
Nee, je kosten zullen wel gaan stijgen, maar in ruil daarvoor krijg je een dubbele databundel.
Badge
En hoe duur zijn die kosten dan......Ben benieuwd 5duur het dan wordt....
Reputatie 7
De kosten worden dan voor een jaarabonnement:
300 min/sms = EUR 7,00 per maand
2 GB data = EUR 14,00 per maand

Maar als je naar https://www.simyo.nl/sim-only gaat kun je deze kosten natuurlijk ook zelf zien. Wel eerst even inloggen via je Mijn Simyo.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Fred van Wessel,

Goed dat je jouw abonnement eens onder de loep neemt! We willen natuurlijk dat je tevreden bent met je abonnement.

Ik heb gelijk even met je meegekeken. Op dit moment heb jij een belbundel van 300 minuten voor € 6,- en 2000MB voor € 14,-. Als je ervoor kiest om te verlengen met 1 jaar, ga je hier zeker op vooruit!

Je krijgt dan namelijk een belbundel van 300 minuten voor € 5,- , dit scheelt je al € 1,- per maand. Daarnaast kun je een stapje lager gaan met je internetbundel. Kies je namelijk voor 1000MB, krijg je hier 1000MB gratis bij en zit je ook op de 2000MB die je nu hebt. Hier betaal je dan € 9,- voor. In totaal kom je dan op € 14,- per maand in plaats van de € 20,- die je nu betaalt voor hetzelfde. Dit scheelt je toch een hele € 6,- per maand!

Wil je meer MB's? Dan kun je kiezen voor de bundel van € 14,-. Je krijgt dan 2000MB + 2000MB gratis. Omdat je belbundel iets zakt in prijs, betaal je € 19,- per maand voor 2000MB meer. Dit is € 1,- minder dan je nu betaalt.

Maakt mijn uitleg het allemaal wat duidelijker voor je? Let erop dat je dan dus wel kiest voor een verlening van 1 jaar. Je contract is dan niet meer maandelijks opzegbaar. Je kunt dit afsluiten door op Mijn Simyo je abonnement aan te passen en te kiezen voor de optie 'jaar verlengd'.

@RicoK, bedankt voor je hulp :)

Groetjes,
Angela
Badge
Bedankt Angela ,
Ik zal er binnenkort er verder in verdiepen heb nu ff andere bezigheden wat voorrang heeft. Maar ik dacht van laat ik dit punt eens ff op de forum zetten want ik had mijn ??? hierbij. Gr Fred
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Fred van Wessel,

Namens mijn collega: graag gedaan 🙂 Je kan altijd aan de bel trekken als je vragen hebt.

Groetjes,
Jihane

Reageer