.

Beantwoord

Wat gebeurt er met je abonnement na einde jaarcontract?

  • 9 February 2014
  • 6 reacties
  • 1447 Bekeken

Ik heb een jaar abonnement. Loopt dit hierna als jaar abonnement door, of kan ik vanaf dan per maand opzeggen/wijzigen.
icon

Beste antwoord door Groentjuh 9 February 2014, 22:11

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je kan altijd al je abonnement wijzigen met grotere of kleinere bundels (één keer per maand).
Aan het einde van het jaar blijft het abonnement hetzelfde, maar wordt maandelijks opzegbaar. Sommige abonnementen hebben een mogelijkheid om te verlengen met extra korting. Dat verlengen is iets dat niet automatisch gebeurd. Dat doe je bewust.
Badge +8
Ik heb een jaar abonnement. Loopt dit hierna als jaar abonnement door, of kan ik vanaf dan per maand opzeggen/wijzigen.

Hoi bergink,

Na de einddatum van je jaarcontract wordt je abonnement vanzelf maandelijks opzegbaar.
Elke maand wijzigen kan ook binnen een jaarcontract. Ik heb dus eigenlijk niks aan Groentjuh's antwoord toe te voegen. 🆒

Groetjes,
Charlene
Ik heb een jaar abonnement. Loopt dit hierna als jaar abonnement door, of kan ik vanaf dan per maand opzeggen/wijzigen.

Hoi bergink,

Na de einddatum van je jaarcontract wordt je abonnement vanzelf maandelijks opzegbaar.
Elke maand wijzigen kan ook binnen een jaarcontract. Ik heb dus eigenlijk niks aan Groentjuh's antwoord toe te voegen. 🆒

Groetjes,
Charlene


Hoi,

Nu vraag ik me af: betekent dit dat mijn jaarcontract dan een maandelijks contract wordt? Dus bijvoorbeeld: betaal ik dan opeens 5 euro voor 100 min/sms i.p.v. 3 euro? Of blijf ik gewoon 3 euro betalen?

Groetjes,
Tatjana
Reputatie 7
Badge +9
Hoi,

Nu vraag ik me af: betekent dit dat mijn jaarcontract dan een maandelijks contract wordt? Dus bijvoorbeeld: betaal ik dan opeens 5 euro voor 100 min/sms i.p.v. 3 euro? Of blijf ik gewoon 3 euro betalen?

Groetjes,
Tatjana


Na afloop verandert je abonnement - als je niets doet - automatisch in een maandelijks opzegbaar abonnement maar wel met dezelfde tarieven die je had, dus in jouw voorbeeld 3 euro. Exclusief eventuele bundels die je erbij neemt en die je 1x per maand kan wijzigen.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi,

Nu vraag ik me af: betekent dit dat mijn jaarcontract dan een maandelijks contract wordt? Dus bijvoorbeeld: betaal ik dan opeens 5 euro voor 100 min/sms i.p.v. 3 euro? Of blijf ik gewoon 3 euro betalen?

Groetjes,
Tatjana


Hoi Tami,

Wat Scotsman zegt klopt 🙂 Je contract wordt na een jaar maandelijks opzegbaar, maar wel verlengd onder dezelfde voorwaarden als je jaarcontract 🙂 Ook als je na een jaar je bundels wijzigt, betaal je het jaartarief en niet het tarief van de maandelijks opzegbare bundels.
Scotsman en Dries, bedankt voor jullie uitleg! 🙂

Reageer