.

Beantwoord

Waarom kan ik niet nog een maand abonnement nemen van 6 euro?

  • 29 March 2017
  • 8 reacties
  • 124 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik wou nog een abonnement bij simyo nemen ik heb er al 1 voor mijn dochter van 6€ p/m 100 bel minuten nu wou ik hetzelfde voor mijn
vriendin gaan doen maar nu staat er steeds dat het 7€ p/m gaat kosten?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 29 March 2017, 23:49

Bekijk originele reactie

8 reacties

Dan maak je een keuze voor maandelijks opzegbaar, klik eens op 1 jaar Extra voordelig.
Jaar abbo 6 eur 100 minuten.
Maand abbo 7 eur 100 minuten.
Badge
Hoi,

Ja dat ik gezien maar het gekke is dat die van mijn dochter 6 euro per maand is en per maand opzegbaar.
Dit abonnement heb ik vanaf september.

Onder mijn instellingen:

Contract en bundels
Contract Je contract heeft zijn einddatum bereikt en loopt nu automatisch door. Jouw bundels zijn de voordeligste optie die Simyo te bieden heeft. Goed bezig!
Bundels Simyo 100

Ben bang dat het gewoon verhoogd is hoop het niet want dan stoppen we ook maar weer met simyo.

Gr Harold
Badge
Ik heb het al gevonden het is duurder geworden als ik een bestaand maandelijks abonnement ga aanpassen dan staat er dit Je hebt een oude bundel die we niet meer aanbieden.

Nou jammer maar helaas dan stop ik met simyo dit gedoe is juist de reden dat ik stilletjes aan alles bij kpn vandaan haal altijd maar weer die prijsverhogingen simyo dus ook al ben nog geen half jaar klant.
De bedoeling was alle 4 abbo's hier maar dat wordt hem niet.
Reputatie 7
Badge +9
Simyo verhoogd bundels niet voor bestaande klanten. Hierdoor blijft je dochter gewoon 6 euro per maand betalen. Sinds 14 maart is Simyo 100 inderdaad 1 euro duurder geworden. Nieuwe klanten betalen hierdoor inderdaad een euro meer.

Diverse andere dingen zijn goedkoper geworden (onbeperkt SMS en grotere bundels).
Je kunt het zelfs ook anders benaderen. Stel, keuze jaar abbo. Elke maand 6 eur voor 100 minuten/sms. Jaar is om, je wijzigt niets. Dan is het ook maandelijks opzegbaar net als bij dochterlie, dezelfde prijs... En trouwe klanten worden beloond dus het kan nog voordeliger uitpakken wat Simyo later als abbo heeft te bieden.

Succes met de te maken keuze.
Groeten aan jou, dochterlief en vriendin..

Friesian.
Badge +7
Hoi Luna-Linde,

Welkom op het Simyo forum! :)

Ik kan me voorstellen dat je je afvraagt waarom je bij een nieuw abonnement € 7,00 per maand voor 100 belminuten gaat betalen, in plaats van € 6,00. Dit komt omdat we sinds 14 maart 2017 nieuwe bundels en nieuwe bundelprijzen hebben. Hierbij zijn over het algemeen de kleinere bundels iets duurder geworden, de grotere bundels zijn juist een stuk goedkoper geworden.

Dit geldt alleen voor nieuwe klanten. Je dochter heeft deze belbundel voor € 6,00. We willen haar niet verplichten om een duurdere bundel te nemen. Zolang ze haar bundels niet aanpast, blijft ze € 6,00 voor haar belbundel betalen.

Het zou jammer zijn als je om deze reden geen klant meer van ons wilt zijn 😞 Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@Friesian en Groentjuh, heel erg bedankt voor jullie hulp! 🙂
Badge
Bedankt voor alle reacties,

Ik wil best klant blijven en die ene euro maakt natuurlijk niks uit maar het probleem is een beetje dat ik dit abonnement voor mijn dochter bij jullie heb gedaan om te proberen hoe het ging.
Dat gaat prima en heb gister mijn 2 andere abonnementen bij kpn ogezegd om die zodra die aflopen hier met nummerbehoud verder te gaan.
En laat het net de reden zijn dat ik stop bij kpn omdat ze tussentijds ook prijzen verhogen.
Maar ik ga het wel doen hoor alleen wel per maand want ik wil nergens meer contracten, en hoop maar dat het dan bij die 7 euro blijft.

Gr Harold
Reputatie 7
Badge +10
Hi Harold!

Ik begrijp je punt! Natuurlijk wil je niet dat prijzen omhoog gaan. Ik kan je wel garanderen dat als je eenmaal een bundel hebt, die pas aangepast kan worden als jij de wijziging maakt. Zo zijn er een heleboel klanten die oude (goedkopere) bundels hebben, maar die worden niet aangetast tenzij ze dat zelf doen. Je hoeft je dus bij ons echt geen zorgen te maken over willekeurige veranderingen in prijzen.

Het is trouwens heel fijn om te horen dat je met twee abonnementen naar Simyo overstapt 😉

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer