.

Beantwoord

Waarom kan ik de aanbieding voor verlengen niet vinden bij het abonnement van mijn dochter?

  • 27 May 2017
  • 8 reacties
  • 142 Bekeken

Badge
Goede middag ik heb mijn abonnement aangepast naar 4000mb 4G voor €12 per maand. Mijn dochter heeft ook een abonnement bij Symio en wil ook graag dit abonnement aanschaffen, echter ik kan nergens deze aanbieding van 12€ meer terugvinden.
icon

Beste antwoord door Samantha 29 May 2017, 16:17

Bekijk originele reactie

8 reacties

Dan is zij later klant geworden en geniet dan nog niet van dezelfde voordelen als uzelf. Dat is het verschil.
Badge
Hallo Ray,
Mijn dochter was eerder klant dan mijzelf. Waarom kan zij geen gebruik maken van dezelfde aanbieding?
Badge +7
Hoi heiding,

Welkom terug op het forum :)

Wat jammer dat het niet lukt om de internetbundel van 4000 MB voor € 12,00 euro aan te schaffen voor je dochter. Helaas staan er meerdere aansluitingen op jouw adres, zodat ik niet weet bij welke aansluiting dit niet lukt.

Kun je daarom haar 06-nummer sturen in een privébericht? Ik kijk dan graag na waarom dit niet lukt.

Groetjes,
Samantha

@Ray, Bedankt voor je hulp 🙂
Badge
Hallo Samantha nummer is 06*******
Geen prive gegevens op het forum plaatsen

Heel de wereld kan het nummer van je dochter nu zien..

Er werd gevraagd om de gegevens via een prive bericht te sturen. Dat doe je door op de naam van Samantha te klikken.
Badge
Mijn excuses hoe plaats ik een privé bericht, verwijder deze reactie mits dat mogelijk is.
Badge
Ik heb het al gevonden Ray. Kan jij het bericht verwijderen?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Heideng,

Ik heb je nummer verwijderd 🙂 Zo kan niemand jouw dochter ineens lastig gaan vallen. Mijn collega Samantha heeft jouw privébericht ontvangen en gaat hier zo snel mogelijk naar kijken voor je 🙂

@Ray, bedankt voor de melding!

Groetjes,
Angela

Reageer