.

Beantwoord

Waarom is er na activeren 7 minuten in mindering gebracht?

  • 3 April 2015
  • 5 reacties
  • 119 Bekeken

Zojuist heb ik mijn simkaart geactiveerd en tot mijn verbazing zie ik dat er van de 100 minuten nog maar 93 over zijn. Dit terwijl er nog niet gebeld is met het nummer. Is hier een logische verklaring voor?
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 3 April 2015, 21:40

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Anita,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat is mogelijk.
Je activeert namelijk je bundel midden in de maand. Dan wordt de bundel naar rato berekend.

Snelle service hé!!:D
Heb ik je zo goed geholpen?
Ahh oke, tja da's erg logisch 🙂 Super snelle service dat is een goed begin bij mijn nieuwe provider. Nu eens checken of je nogmaals zo snel op mijn reactie reageert :-)

Thx Maikel!
Oops je bent geen medewerker maar een vrolijke forum gebruiker .... 🙂 Toch een snelle reactie 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Anita,

Leuk dat je mijn antwoord als oplossing hebt gemarkeerd.
Ik ben blij dat ik je kon helpen.

Er zijn meerderen forum leden die vragen beantwoorden. Zo kunnen we werk voor Simyo besparen en inspringen op de echte service gevallen.
Een tipisch geval van "Samen sterk". En dat is het idee!! 😳
Reputatie 6
Badge +10
Hoi AnitaW_01, welkom op het Simyo forum!

Wat cool om te zien, maikel.twinnie heeft je antwoord helemaal goed beantwoord 😉. Zo te zien zijn de moderators bijna niet meer nodig hier.

Mocht je nog verdere vragen hebben, zien we je hier graag weer terug!

Groetjes, Tiury

Thanks maikel.twinnie!

Reageer